Foto bij 51.1 Yanelle Hale

Even dat jullie het weten, zoals in het echt is het uit tussen Danielle en Liam. Dat is dan ongeveer gebeurd in die maand die ik overgeslagen heb. Ik wilde gewoon niet weer drama erin hebben, want ik wil dit verhaal eigenlijk gaan afronden en er een einde aan gaan breien. I know it's sad, maar anders word het te langdradig, en ik heb al weinig tijd & ook nog twee andere stories. En ik kan dat niet volhouden en eeuwig schrijven is ook geen optie, haha.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Multiply

    Heejx,

    i know. Ik lees en reageer echt laat aangezien hij al is afgelopen... Maar ik wil ff zeggen dat ik het een top-story vind. Dus van mij krijg je een kudo!

    x a Directioner

    1 decennium geleden
  • nialldream

    Super leuk!! <33

    xkuseva
    niemand gaat hier stoppen met schrijven totdat ik het zeg.
    en nu naar je kamer en verder schrijven!

    HAHA ik lach echt dubbel om die reactie. (:

    Snel verder please? xo.

    1 decennium geleden
  • NiallerXxX

    Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik mijn tijd moet besteden als jij stopt met je verhaal!! Plzzz ga nog even verdrrr...

    1 decennium geleden
  • xkuseva

    niemand gaat hier stoppen met schrijven totdat ik het zeg.
    en nu naar je kamer en verder schrijven!

    1 decennium geleden
  • LouTeasdale

    Echt super!<3 Snel verder! Jammer dat je het gaat afronden.. ;c

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen