Foto bij H27 ~ Kim Hope Louisa

Hee!
Sorry dat ik gister niks online had gezet, maar had knallende koppijn...
Hopelijk maakt dit stuk het weer goed?
En ik ga ook een nieuw verhaal schrijven, die link van dat verhaal zal ik nog wel posten.
Willen jullie daar ook een kijkje bij nemen dan?
xxx

Ik was me aan het opmaken voor vanavond, voor mijn date met Harry.
Best wel zenuwachtig liep ik richting mijn kast, wat moest ik aan?
Harry had gezegd dat we iets gingen doen waar je niet veel hoefde te lopen en dat ik best wel in een jurk mocht komen als ik dat wilde.
Net toen ik een jurkje had uitgekozen, hoorde ik mijn mobiel over gaan.
Rustig liep ik richting mijn bed waar ik mijn iPhone neergelegd had.

Frederique: Veel plezier vandaag meis! Hoop voor je dat hij je waard is. Geniet er maar van. Wanneer mag ik langs komen om hem te keuren? Haha, jwz! xxx je beste vriendinnetje voor altijd!

Met een glimlach op mijn gezicht smste ik terug dat ze altijd welkom is en bedankte haar voor het smsje.
Nadat ik me eindelijk aangekleed had, was mijn make-up aan bod.
Alleen wat eyeliner, mascara en lipgloss vond ik wel genoeg, Harry had me ook zonder gezien dus dat maakt weinig verschil.
Toen ik helemaal klaar was, zag ik dat het al half 6 was, over een kwartier was Harry hier.

Ik pakte een glas en de cola en schonk wat drinken voor me in, en best wel zenuwachtig dronk ik deze op.
Waarom was ik zo zenuwachtig? Het was Harry maar? Hij was alleen maar het beste vriendje ooit en ik hield alleen maar met de dag meer van hem?
Waarom deed dit me zoveel?
Niet veel tijd had ik om daar over na te denken, want ik hoorde al iemand op de deur kloppen.
Ik griste nog even mijn tasje (waar mijn mobiel, portemonnee en wat make-up in zat) en mijn jas van de kapstok, waarna ik de deur opendeed.
Daar stond Harry, maar ook de rest van de jongens.
'Hee Kim. Wat zie je er mooi uit!' hoorde ik uit 5 monden komen.
'Thanks jongens. Zullen wij gaan Hazz?' antwoorde ik, waarna ik Harry's uitgestoken hand aanpakte en richting de lift liep.
'Veel plezier jullie twee! Maak niet te veel geluid vanacht als je blieft!' hoorde ik Louis nog roepen.
Toen schoot me opeens een perfect idee te binnen: ik moest Frederique over laten komen en dan aan Louis koppelen! Die twee zouden perfect bij elkaar passen!
Harry drukte op het knopje van de lift en de deuren gingen al meteen open.
Lachend keek ik hem aan toen we de lift in liepen.
'Je ziet er echt prachtig uit Kim! Hoe kan het toch dat je er altijd zo perfect uit ziet?' die woorden lieten een bom met vlinders in mijn buik ontploffen en ik straalde helemaal.
'Jij ziet er ook niet slecht uit hoor! Netjes hoor!' zei ik plagend, waarna Harry richting mij kwam lopen.
Toen we nog maar een paar centimeters van elkaar af stonden, stopte hij opeens.
Grijnzend keek hij mij aan, en ik snapte meteen dat hij een spelletje met me aan het spelen was.
Ik overbrugde de laatste centimeters en kuste hem zo op de mond. Harry kuste me vol terug en de kus liep al snel uit tot een zoen.
Harry's hand taste richting de knoppen van de lift en hij drukte op het knopje, zodat de lift stil zou staan.
Onze zoen werd steeds heftiger, Harry's handen betasten mijn hele lichaam en ik zat wat met zijn krulletjes te spelen.
Een perfect begin van een perfecte date!

Reageer (1)

  • Payno

    lief! <3
    snel door ;D
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen