Foto bij Kruml shows up

Een dag later Het ministerie van toverkunst

Harry was weer klaar met een stapel brieven. Nu Lucius in de gevangenis zat was er geen spoor meer gevonden van Draco en zijn grootvader. 'Harry?' zei iemand die achter hem stond. Harry draai de zich om. 'Ja,... Kruml!' riep hij. 'Je bent geen haar veranderd. ' zei Harry. 'Jij wel. Je bent gegroeid en hoe!' zei hij. 'Wat doe je hier?' vroeg Harry. 'Buiten jullie nationaal zwerkbal team afmaken?' zei hij al lachend. 'Niet zeggen maar ik ben op missie voor een soort van schouwers maar dan van ons land.' zei hij. 'Schouwers onder elkaar.' zei Harry en ze gingen zijn kantoor binnen. 'Er is sinds kort een gevangene ontsnapt en ze denken dat hij hier is.' zei Kruml . 'Over wie gaat het?' vroeg Harry. ' We weten wijnig maar wat we weten!' zei hij grijnzend. 'Hij heeft één van de sterkste toverstaffen ooit! Op het eerste zicht lijkt hij van metaal of ijzer maar hij is van Aluminium. (komt weinig voor) bijna niet!' zei Kruml. 'Kruml ik denk...' begon Harry. 'Wat? Dat we verkeerd zijn , Want ik weet dat we dat nie....' begon Kruml.'nee,nee! Ik denk dat jullie wel een juist kunnen zitten!' zei Harry. 'Wat?! Wat weet je?' vroeg hij. 'wel...' zei Harry en hij pakte de staf boven.' Nee maar jij hebt de staf !' zei hij blij. 'Sst ik liep tegen hem op ...'zei Harry. 'Waar?' vroeg Kruml. 'Hier... maar dat is niet belangrijk!' zei Harry. 'Wat?' zei Kruml geschrokken van die woorden. 'Hij heeft mijn staf gestolen en ik die van hem, hij gaf de staf( voor een goede som gelddenk ik) aan de familie Malfidus. We hebben Lucius Malfidus net opgepakt en zoeken de rest van de familie.' zei hij. 'Wat heeft dat mat mij te maken?' vroeg Kruml. 'Veel!' zei Harry. 'Als we hun vinden ...vinden we die man ook!'

De lekkeketel

'Wat?!' zei Ron. 'Ik....ik mag stage gaan volgen?' zei hij. 'Dat betekend dat ik...ben toe gelaten?' zei Ron. Nee Ron je moet jezelf nog bewijzen. Zij een klein stemmetje in zijn hoofd.' Laten we dan maar starten!' zei Ron.

Reageer (2)

  • WildCharm

    oehh spannend snel verdrr

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Snel verder please :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen