Foto bij 5 shoes.

In het hotel gooide ik mijn koffer op het bed, en maakte hem open.
"Misschien heb ik toch wat veel schoenen voor alleen een weekend meegenomen?" zuchtte ik.
Mijn zus kwam naast me staan en keek in het koffer. "Ja. Ja, dat heb je."
Ik pakte mijn koffer uit en uiteindelijk bleek dat ik mijn schoenen nergens meer kwijt kwam. "Dus ehh... ik heb een probleempje, Ellen."
"Och, kom hier," zei ze, en rukte de schoenen uit mijn handen Ze liep de slaapkamer uit en trok de oven open. Ze zette mijn schoenen erin en sloot de oven weer. "Zo. Opgerumd staat netjes."
"Ehhh... eten we vanavond schoen? Dat waren mijn kopergroene pumps die ik nog nooit in mijn leven aan heb gehad! Daar was ik toevallig wel van plan een leuk truitje bij te zoeken of iets."
"Alsof je nog niet genoeg kleren hebt."
"Niet genoeg voor bij al mijn schoenen."
"Je hebt driehonderd schoenen of zo! Logisch!"
"Nou- wat is dat?"
Ik volgde haar blik naar het briefje van Zayn dat op tafel lag. Ze liep ernaartoe en vouwde het open.
"Oeh! Andrea heeft een match! Wie? Van wie?! Bellen, nu!"
"Van die Zayn."
"Dat was die met de zwarte haren toch? Waar is je mobiel?! Ik ga hem bellen!"
"Nee! Niet doen!"
"Andrea, dit is je kans! Jij bent echt toe aan een vriendje! Bovendien, An, denk eens na. Hij is wel even beroemd, hè. Als je met hem wat krijgt kun je honderden kasten vol schoenen kopen!"
"Jij denkt ook alleen maar geld, El," zei ik, en zweeg even, "maar je hebt wel een punt."
"Dus? Mag ik hem bellen?"
"Nee, ik bel hem wel zelf, hè! Jij verprutst het toch weer voor me."
"Nou, wat zijn we weer aardig. Goed, pak je mobiel dan lees ik het nummer voor."
Ik haalde mijn blackberry uit mijn tas en tikte het nummer in dat mijn zus voorlas. "Bezettoon," zei ik hardop.
"Dan probeer je het straks nog maar eens. Ow, ik ben echt superblij voor je, An!"
"Dat hiuj mij zijn nummer geeft, heeft nog niet te betekenen dat we daadwerkelijk wat krijgen, El."
"Nou, ik zorg daar wel voor. Jullie gaan gewoon op een date!"
Ik zuchtte. Dat was nu typisch mijn zus. Al jaren probeerde ze een vriendje voor me te regelen. Zou het haar nu dan lukken?

Reageer (4)

  • Niallene

    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Ja duh,
    Snel verder...
    xx

    1 decennium geleden
  • StyleLamour

    haha neext! x

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    YUAYY
    Eindelijk, eindelijk weer een stukje
    I like this story :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen