"Welkom kamp Zuid bij jullie derde eilandraad op rij. Raymond jij bent nu je immuniteit kwijt denk je dat je gevaar loopt".
"Een gevaar absoluut maar ik denk dat ik nog wel even blijf".
"Kira is bij jullie een complot gaande tegen iemand".
"Niet dat ik weet ik weet wel op wie ik ga stemmen en dat staat vast ik denk dat er meerdere op gaan stemmen".
"En als laatste nog Polina jij was gevallen bij de proef hebben jullie daardoor de proef verloren".
"Ja eeh ik denk het wel ik neem ook alle verantwoordelijkheid. ".
"Dankjullie wel het is tijd om te stemmen.

Voordat ik de stemmen tellen is er iemand die een immuniteitsmunt wilt inzetten.
Niemand gaf antwoord Leryn was ook de enige in Zuid die er nog eentje had.
Ik ga de stemmen tellen:

Stem 1:Polina

Stem 2: Raymond

Stem 3: Raymond

Stem 4: Arjan

Stem 5: Raymond

We weten het eigenlijk al maar toch kijk ik,

Stem 6: Arjan

Leryn,Kira en Tomi jullie hebben 0 stemmen
Polina jij hebt er 1
Arjan jij hebt er 2
Helaas Raymond met 3 stemmen nemen we afscheid van jou.

"Helaas ik ben het slachtoffer van het Europese complot hier, een Fin, Oekraïense en een stomme Nederlander. Ik ga weg ik wil hier niet langer zijn". Alleen Polina en Leryn zei hij gedag pakte de Surinaamse vlag en verliet Expeditie Robinson.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen