Foto bij 3. Awake!

Prevously

Dus toen ging ik weer slapen. Met de veilige armen van Frank om me heen en de warme hand van Marlies die de mijne vasthoud.



Weer doe ik mijn ogen voorzichtig open, maar dit keer is alles veel helderder en heb ik minder pijn. Zoals Frank al zei zitten hij en Marlies er nog steeds. Ze zijn geloof ik half in slaap gesukkeld. Wat schattig ^^. Ik denk even na over wat er is gebeurd. Dit is echt zo vreemd, ik herinner me nu bijna alles weer en net wist ik niet eens waar ik was. Dat was echt een heel eng gevoel. Gelukkig is dat nu dus weg. Een zuster komt vrolijk aangelopen en ziet dat ik wakker ben. ‘Hallo! Hoe gaat het nu met je?’ ‘ja wel goed geloof ik, de pijn is minder en ik herinner me het ongeluk weer helemaal’ ‘mooi zo! Dat betekend dat je hersenschudding niet heel erg is. Zoals ik het nu zie mag je snel weer naar huis.’ Ondertussen zijn Frank en Marlies wakker geworden. Frank vraagt voorzichtig ‘ Echt? Dat is geweldig!’ ‘haha, ja zoals het er nu uitziet mag Lena snel naar huis. Ik moet nu gaan, ik moet mijn ronde even afmaken. Ik zal tegen de dokter zeggen dat je wakker bent en dat je je beter voelt. Waarschijnlijk komt hij je zo nog wel even onderzoeken.’ Ik zeg dat het goed is en de zuster vertrekt even vrolijk als dat ze binnenkwam.

Opeens herinner ik me dat maandag de examens beginnen en ik zit van schrik recht op in het bed. ...

Reageer (1)

  • lienerd

    weiter!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen