Okay hoe laf! Ik zweer, ik heb dus te horen gekregemn van me zusje, dat 2 van haar vriendinnen langs het rokershoekje op school liepen. Daar stond dus die gast, je weet wel, die ene waar k het dus over had. En hij had dus gezegt dat hij me leuk vind. Toen me zusje dat vertelde, ik ging door het lint! Hij komt aan me en pest omdat hij me leuk vind! Want een laf persoon...
Als hij het serieus in mijn gezicht zou zeggen, ik spuug in zijn gezicht! Klootzak dat hij is!
Net als toen hij dat deed bij mijn vriendin. En toen had hij weer gezegt dat hij me leuk vind... wat een klootzak! Ohh jah, ik ben dus de doodtoegewenst.
K weet nei f k dat had verteld, ach.

K heb trouwens het nieuwe albumk van 1D! Take me home is geweldig! Ik heb zelfs nog 4 nummers extra! Me pa is geweldig!

Trouwens sorry voor dit saaie kleine stukje, k probeer het voor jullie, k vole me nog steeds een beetje vaag. K vind jullie echt de beste, en k ben zo blij dat jullie er voor me zijn =) dankje
X

P.s hieronder staat het nummer summer love, voor het muziekje tijdens =)
K hou van dit nummer

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • LukeHemmings

    O.O dit, dit, dit, dit was NIET de afspraak!!!!!!!!!!!!
    noooo, okay jij mag lekker t feestje gaan schrijven..... omdat er een probleem isss...
    KOM OP MSNNN!!!
    its ma mom's bday ^^
    Xx MEEEEEEEEEEEEE

    1 decennium geleden
  • LOV

    SNELVERDER!! :)

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    ohgosh zoo spannendd!!
    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • LoveMeBack

    OMG snel verder! Dat is echt super spannend!
    xx

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    OMG, echt er voor haar en jou!
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen