Ik ging dus gister om half vijf weg toen had ik 4 abo's.
Ik kom om ten uur terug en ik heb gewoon 6 abo's!! (H)
Thank you all voor het lezen!(H)

'Ik kwam hier eigenlijk om te zeggen dat het eten klaar is' zegt Elize. 'Oké, dan kom ik' zeg ik vrolijker dan ik me eigenlijk voel. Ik leg mijn gitaar weg en volg Elize naar beneden. We lopen de keuken in waar iedereen al aan tafel zit. Zo netjes heb ik ze nog nooit gezien. Ik ga zitten en een van de anderen schept het eten op waarna we allemaal in stilte beginnen te eten. Pas als ik klaar ben met eten kijk ik op van mijn bord en zie dat iedereen nog aan het eten is. Ik schuif mijn bord weg en ga kijken hoe de anderen eten. Elize is als tweede klaar en kijkt me raar aan omdat ik de anderen aan het observeren ben. Ik haal mijn schouders op en kijk rustig verder. Als iedereen klaar is ruimt er één iemand af en loopt de rest van tafel af. Ik volg Elize maar gewoon en ga op de bank zitten. Iemand zet de tv weer aan. Doen ze hier ook nog wel eens iets anders dan tv kijken? Maar omdat ik toch niks beters te doen heb besluit ik mee te kijken met wat ze ook maar willen zien. Maar na een uur houd ik het niet meer uit en loop ik naar boven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen