Foto bij Emily pov

klein stukje
grtjs xx

ik besloot maar buiten mijn boek verder te gaan lezen.
wat in de buitenlucht zitten zal mij goed doen dacht ik.
ik pakte mijn boek van mijn boekenrek.
en liep naar beneden.
als ik aan de grote schuifdeur was schoof ik hem open en liep de tuin in.
vanachter in de tuin was er veel lawaai dus besloot ik daar maar eens te gaan kijkken wat er daar aan de hand was.
ik zag dat de jongens aan het voetballen waren en Harry stond in de goal.
Louis ging op doel af en Harry die niet aan het opletten was en mijn richting uitkeek.
en Louis scoorde.
"goal"riep hij luid ik was zeker dat iedereen het in de straat kon horen.
ik pakt een stoel en zetten me te lezen terwijl de jongens nog een kwartier rustig door voetbalden.
daarna was het tijd voor het middag eten.
"eten"riep Lauren.
en ik zag Niall een glimlach op zijn gezicht krijggen.
ze liepen zo snel als ze konden naar binnen.
ik sloot mijn boek en stapte traag naar de keuken.
als ik eenmaal in de keuken toekom ligt iedereen zijn bord al vol met eten behalve dat van mij.
"als je nog eten wil zal je je moeten haasten of Niall eet alles nog op voordat je in de keuken bent"zei Zayn al lachend.
"zo erg ben ik niet,ik eet niet alles op"verweerde Niall zich.
"dat ben je wel"was Louis zijn reactie erop.
en iedereen begon te lachen.
na ons eten besloten we samen het stad in te gaan om nieuwe kleren te gaan kopen voor de jongens hun fotoshoot.
ze moesten zelf maar zorgen dat ze iets deftigs meehadden had hun styliste gezegt.
de jongens hadden ons mee gevraagd om te gaan shoppen omdat wij volgens hen meer verstand hebben van kleren kiezen en kledingsstukken te vinden die bij elkaar passen.

Reageer (1)

  • JustCheyn

    leuk snel verder xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen