Yay al best wel wat abbo's ! Reacties? (:

Rachel.

Ik liep met hem richting mijn huis. Gelukkig was het geen vieze oude man. Ik liep naar de hekken en trok hem mee naar binnen. Ik wist nu al dat mijn meester er was. Ik voelde de hand van Zayn op me billen liggen en glimlachte zwak. 'Zijn je ouders thuis' vroeg hij opgewonden in mijn oor. Ik keek hem aan. 'Ja dat maakt het alleen maar spannender toch' ik grijnsde. En liep met hem naar binnen. Pap de meester zou me in de gaten houden. Ik trok Zayn mee naar boven toe naar mijn kamer die helemaal aan het einde van de gang was en duwde hem de kamer half in en gooide de deur achter me dicht en glimlachte breed.
Ik liep naar hem toe en sloeg me armen rond zijn nek. 'In het licht ben je nog knapper' ik grijnsde breed, en zag zijn geilheid af te lezen in zijn ogen en duwde hem op mijn bed zodat hij half lag. Ik ging op zijn schoot zitten, en keek hem aan. En begon hem te zoenen, ik legde me hand in zijn nek en streelde voorzichtig zijn nek. Zijn handen gleden onder mijn shirt. Ik stopte en stond op en maakte de rits van mijn jurkje los en liet hem op de grond vallen. Ik keek hem ondeugend aan en zag hem naar mijn lingerie setje kijken. Ik duwde hem helemaal achterover en raakte zelf ook een beetje opgewonden. Ik trok zijn shirt uit en streelde zijn sixpack. Ik hoorde een kreun uit zijn mond en grijnsde. Ik opende zijn broek knoop en opende langzaam zijn rits, en trok zijn broek uit. Ik grijnsde toen ik zijn boner zag. Ik legde me hand er op en voelde hem alleen maar harder worden. Ik grijnsde. Ik hoorde een zacht kreuntje, en trok zijn boxer uit, daarna voelde ik dat hij me bh los maakte. Hij gooide hem weg en deed me slipje ook gelijk uit. Zijn hand gleed langs de binnen kant van me been. Ik kreunde zacht, en hij rolde ons om. Ik keek hem aan en pakte even zijn geslachtsdeel en voelde dat die stijf was. Hij kreunde en legde zijn hand op mijn borsten. Die hij voorzichtig kneede, ik kreunde en keek hem met een grijns aan en trok wat aan zijn stijve. Hij drukte kreunend kusjes rond me tepel en liet zijn vinger beneden langs me clitje gaan. Ik kreunde hard en voelde het bloed hard stromen, vooral wanneer hij sneller gaat. Ik voel dat ik kom en kreun en me lichaam schokt even. Ik voel hem dan in me komen en kreun even. En voel hoe hij in me stoot. Steeds sneller en dieper, hijgend beweeg ik mee. 'Zayn' kreun ik zacht en genietend. Ik voel dat hij dieper gaat en duw hem dan uit me waardoor hij boven klaar komt. Ik glimlach zwakjes. En begin hem zacht te zoenen. En trek hem naast hem. 'Genoten?' vroeg ik zacht. Ik had geen zin in meer. Ik streelde zachtjes zijn arm.


Ja what do you think? :p

Reageer (1)

  • Kjaensen

    Snel verder! =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen