Foto bij 11.

Simone POV. !

Sorry dat het zo lang duurde voor een nieuw hfje...
Hope you like it!
X.

Reacties? (A)

De doorgedraaide Directioners stormde als gekken neer binnen. De vrouw pakte onze handen en sleurde ons mee naar de staan plaatsen voor het podium, die alleen voor Vips waren. Na een half uur wachten gingen de lichten uit. 5 spots sprongen een voor een aan. Terwijl iedereen begon te gillen keek ik een beetje verward. Was er geen voor programma? Achja, whatever. Ik keek weer naar het podium en kan het nauwelijks beseffen, ze stonden er echt! We begonnen keihard mee te brullen met WMYB en Luus probeerde foto’s te maken. ‘Hello Amsterdam!’ riep Louis. ‘Are you having fun?’ de hele zaal begon te gillen. ‘We can’t hear you!’ riep Liam, waarop iedereen nog harder begon te gillen en de jongens met “One Thing” begonnen. ‘I love you guys!’ schreeuwde Harry toen we met z’n allen de “Shot me out of the sky” move deden. Na nog 4 liedjes was het pauze en mochten we in de Viplounge zitten waar we drinken kregen. ‘This day can’t be better’ zei Luus blij. ‘Niall keek me aan!’ zei Esther trots en ze klapte in haar handen. Er klonk een ding-dong als teken dat we de zaal weer in mochten. We gilden en sprongen mee op elk liedje, en voor we het wisten zei Zayn ‘Okay, Directioners, this is our last song. Hope you like it!’ Harry begon “Gotta be you” te zingen en Louis prikte hem in zijn zij, waarop niet alleen Harry zelf, maar ook alle Directioners moesten lachen. Bij het laatste stukje van het liedje gebeurde er iets wat we niet hadden durven dromen, Harry knielde voor ons neer en zong verder terwijl hij ons aan keek. Esther keek mij aan ‘Doekje nodig voor je kwijl?’ vroeg ze. ‘Ah, just shut up’ zei ik, en iedereen begon te klappen en gillen toen het concert was afgelopen. ‘Zo, en NU moet ik naar de WC!’ riep Donya en we liepen de eerste en beste deur in die we tegen kwamen. We kwamen uit in een gang. We namen de eerste deur. ‘Wow, wat is dit?’ ‘Wat een rommel’ zeiden Esther en Luus. Ik stond als versteend toen ik 5 spiegels met 5 stoelen zag. ‘Guys… we zijn in hun kleedkamer!’ wist ik uit te brengen. ‘Weg hier!’ zei Donya. ‘We hebben hier niets te zoeken!’ ‘Ben je gek!’ zei ik en ik begon de boel te onderzoeken. ‘Kijk Liams toothbrush!’ riep ik en ik zwaaide er mee. ‘Hee, kijk een kast’ zei Luus. We liepen er met z’n allen heen en ik trok de deuren open. ‘Whoaaa!’ riepen we alle 4 tegelijk uit. Of ja, eigenlijk met z’n 5en want we keken in het schreeuwende gezicht van Harry Styles! Ik keek wat beter en besefte dat hij geen kleren aan had. ‘OMG!’ riep ik terwijl ik een hand voor mijn ogen sloeg en de andere hand voor die van Esther. ‘Whoaa! Who are you guys, how did you get here!?’ vroeg Harry nog steeds in shock. ‘Please put some clothes on first and explain us how you get in that closet!’ zei Luus, ook met een hand voor haar ogen. Nadat Harry zijn kleren had aan gedaan, stelden wij ons voor en legden we uit hoe we in hun kamer waren terecht gekomen. Toen was het zijn beurt. ‘Well, the lads found me annoying and put me in the closet. And it took so longs and I got bored so I put my clothes of. They’re drinking something with the VIP’s now’ wacht… De VIP’s dat zijn wij! Even later zaten we alle 4 een beetje ongemakkelijk op een kruk tegen over One Direction. Om de stilte te verbreken vroeg Liam hoe we het concert vonden. Enthousiast begonnen door elkaar te ratelen over onze meningen. Toen ik begon over Harry’s “Gotta be you” bloosde hij, een klein beetje, dacht ik.
Wat schattig.

Reageer (2)

  • nialldream

    LOVEE IT <33333333333

    1 decennium geleden
  • TouyaRima

    Haha, volgens mij hadden we eerst moeten laten weten dat onze naam veranderd was xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen