Foto bij 2O7.

SORRY dat het zo lang heeft geduurd tot ik wederom een hoofdstukje uploadde.. maar ik had het zo druk met school, waardoor ik nog amper wat vrije tijd vond om aan het verhaal te werken. Dit hoofdstukje heb ik dus ook maar snel moeten schrijven omdat ik echt vond dat jullie recht hebben op een hoofdstuk na zo'n lange tijd te hebben moeten wachten. Ik schaam me diep, maar nu is het toch een weekje rustig aan, heb meer tijd, al hoewel ik wel dinsdag tot donderdag naar familie in Duitsland ga, & dan van vrijdag tot zondag met een vriendin van me naar de zee, maar ik ga echt proberen te schrijven, dat beloof ik.
Kom ik deze belofte niet na, dan mogen jullie gerust reclameren in jullie reacties !

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • XhumAnLIENx

    Tom is echt een schatje! Maar ik begrijp Bill ook wel, hij weet hoe het is en wil niet gewoon staan toekijken hoe zij lijdt.
    Dan moet het ook nog eens gebeuren op Mischa haar verjaardag, het arme kind!

    Mooi geschreven stukje! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen