Foto bij 221. || Rainbows ||

Is iedereen druk ofzo? Maar 2 reacties?... Wel een beetje weinig :(
en ja t klonk idd wel een beetje dramatisch... Haha komt omdat k in n drama stemming ben. K schrijf aan n Ziall verhaal en das één en al drama...
(H)

"Dussss, uhm, wat zouden wij krijgen voor Justin's babyfoto's als we die verkopen, zodra hij beroemd is?" hoorde ik Chaz aan Ryan vragen. Expres net hard genoeg zodat Justin het kon horen. "ALS JULLIE HET WAGEN HÉ?!" Zei hij op een dreigende toon. Waarin geen glimlach te zien was, waar ik uit begreep dat Chaz en Ryan in staat waren zoiets nog echt te doen ook.
Als iemand dat met mijn babyfoto's zou doen, zou ik echt doodgaan van schaamte...
"Chill Jus, grapje man..." grinnikte Chaz.


Toen de zon op zijn hoogst stond, was iedereen al weg en waren Justin en ik naar huis geweest om onze spullen op te halen. Harry en Louis waren de stad in en bedachten een plan om One Direction de lucht in te krijgen, Liam zorgde ervoor dat Zayn voor de lunch weer normaal kon functioneren, en Daniëlle was druk bezig het appartement op orde te krijgen. Waar Chaz, Ryan, Justin en ik bij hielpen.
Het werd een heel geprop om ons allemaal een slaapplek te geven in het penthouse.
Op de vloer in de kast van Daan, konden sowieso al wel drie matrassen. Maar dan had je nog vijf slaapplaatsen nodig. En waar we die vandaan zouden halen...?
"Misschien op het dakterras? Zolang het droog blijft, is er niks aan de hand. Beetje koel misschien... Maar het kan." stelde Justin voor. Als hij gelijk had, konden daar wel twee matrassen liggen.
"Hmm, 's nachts is het hier niet koud, dus het kan wel. Maar wie slaapt daar dan?" vroeg Daan en keek ons aan met een blik dat we ons op moesten offeren.
"Ja, natuurlijk... wij moeten weer buiten..." zeurde Justin. "Ja, gaaaast, jij stelde het wel voor hé?" wees Chaz hem erop.
"Ik vind het best. Jus houd me wel warm." zei ik met een slijmerige stem en gaf hem een kusje op zijn wang. Hij begon te blozen en Daan grinnikte. Justin ging gouw verder met het raam poetsen.

Reageer (5)

  • loveyou1D

    OMG YES ZIALL :D IK BEN NU ZO BLIJ ;D

    1 decennium geleden
  • Bellum

    Sorry, ik had toetsweek dus ik moest leren en kon geen reactie plaatsen omdat mijn mama de leptop uitdeed, mijn mobiel afpakte en mijn broertje de ipad in beslag nam :(
    Maar ik ga het goed maken met je want dit wordt een super super super lange reactiee!
    Ook al heb ik niets te vertellen omdat ik de hele week moest te leren xD
    Maaar ik ging volleyballen....
    En zo'n joch uit mijn team heeft een vriendin en hij is echt zo'n kneus :P
    En toen ging zo'n meisje uit mijn team (die ook bij hn op school zit) na doen hoe ze dan door de aula liepen en echt super droogkloot dus ik ak haar hand en wij gaan door die zaal huppelen en roepen; kijk zo doe je dat" gaat er ineens zo'n wand open in die sportzaal omhoog en kijken al die basketballlers naar ons!
    En ook zo'n jongen uit mijn klas en hij roept iets van stelletje potten ofzoo en zij geeft mij zo'n kus van haha idd!
    En die jongen helemaal verbaasd dat was echt grappig en toen ging die wand weer naar beneden...
    En ik weet niet waarom ik dit vertel xD
    Ik ben trouwens niet lesbisch ofzoo hoor xD
    En nu is m'n ma boos omdat ik achter de computer zit....
    Naja who cares xD
    En ik hou van jou story en ik vind het echt niet leuk dat ie bijna is afgelopen....
    En ik wil een vervolg!
    Heeeeeeeeeeeel graag!!
    En ik kijk nu spongebob xD
    Dat is echt lol :P
    Naja dit is het einde van mijn super leuke *Kuch Kuch kut* reactie...
    Heb ik het nu een beetje goed gemaakt vanwege eht niet reageren incidentje?
    Wat me trouwens heel erg spijt ...
    Xxx

    1 decennium geleden
  • xSinaasappel

    Geef mij die cupcakes o:

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    hahah

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    hahahahhaha XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen