Foto bij #Twenty

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • agirlx

    arme meid .. ):

    1 decennium geleden
  • eleanaMADYS

    New ABO!

    1 decennium geleden
  • miemstyless

    Yeaah je hebt weer geschreven!!
    En ook nog eens een lekker lang hoofdstukje!!
    Wat gemeen dat hij haar slaat terwijl ze niet eens iets doen! Nouja niet luisteren maar ze spreekt hem niet tegen!
    Meid, luister! Het is jou schuld niet! Jij kan er niks aan doen! Jullie waren klein! En dat die bal nou net op de weg terecht komt kan jij ook niks aan doen! Het is echt niet jou schuld! Ik zweer het!
    Ik zie mezelf wel een beetje in haar! Ik ben ook altijd vrolijk en iedereen ziet mij ook altijd zo en ik moet ook muziek luisteren als ik down ben om weer vrolijk en blij te worden! Ik kan niet leven zonder muziek!
    Je moet niet na denken over de dood! Je verdiend dat niet! Als er mensen zijn die het verdiend zijn hun dat! Degene die je pijn doen! En zelfs hun zijn diep in hun hart lief! Niemand verdiend het om dood te gaan! Elk mens heeft negatieve en positieve kanten!
    Ahhhw ik vind het zo zielig voor Courtney hij doet haar zoveel pijn en dan moet ze ook nog eens hun verwennen!
    Echt super mooi geschreven dit!!
    Schrijf het volgende hoofdstukje iets vrolijker dan deze! Misschien helpt dat!
    Zorg er op een een of andere manier voor dat Courtney blij word om iets! Dan word jij het ook vanzelf!
    Ik moest wel erg lachen toen je schreef over dat je als een spast door je kamer heen danste, ik zie het gelijk voor me (ik weet niet hou je eruit ziet maar ik ben een beelddenker dus vandaar).
    Snel verder<333
    Xxx(K)

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Wauw, mooi geschreven.
    Snel verder...
    xx(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen