Verdomme waar was Zayn nou? Ik keek de club door en stond wat paniekerig om me heen, ik had hem vannacht echt nodig. Ik liep naar de andere kant toe, ik glimlachte toen ik hem zag naast een schattige blonde jongen. Ik liep naar Zayn toe maar hij liep net weg. Ik zuchtte. Ik keek naar de jongen. 'Ben jij een vriend van Zayn?' vroeg ik aan hem en glimlachte zwakjes. Hij knikte. 'Ja we spreken wel eens af' hij glimlachte. 'Oke ik ben Rachel' zei ik tegen hem aan en glimlachte. 'Ik Niall' zei hij ik knikte. 'Wil je een drankje?' vroeg hij, opnieuw knikte ik. 'Lekker' zei ik en liep met hem mee naar de bar en glimlachte 'Wat wil je?' vroeg hij en wenkte de bar man. 'Doe maar een breezer' zei ik en ging op de bar kruk zitten. Ik keek naar hem.

Na een paar drankjes was ik dik aan geschoten, en trok Niall mee naar de dansvloer. Ik had het wel gezellig met hem, dan nam ik hem maar mee. Zayn zou maar dan mee gaan met Anna, het vreemde was dat ik Bo al lang niet meer gesproken had. Ik begon te dansen met mijn heupen en voelde de handen van Niall op mijn heupen. Ik glimlachte breed en begon tegen hem aan te schuren en voelde hoe zijn handen zachtjes streelde over me heupen. Zijn lippen drukte hij voorzichtig in mijn nek. Ik beet hard op me lip om geen kreuntje te laten, het was een nare gevoelige plek. Ik draaide me om en sloeg me armen rond zijn nek en drukte mijn lippen op die van hem. Ik voelde hoe hij zijn handen op mijn billen legde. Ik grijnsde en opende voorzichtig mijn mond en onze tongen begonnen een vurig spel. Ik stopte en grijnsde naar hem en drukte kusjes in zijn nek, hij kneep speels in mijn kont. Ik beet op me lip en keek hem aan. 'Ga je mee?' zei ik zacht in zijn oor. 'Waar heen?' lachte hij schor. 'Mijn slaap kamer' mompelde ik zacht. En keek hem aan. 'Ja is goed' zei hij lachend en pakte mijn hand vast. Ik liep met hem mee de club uit en liep toen richting mijn huis. Ik legde me arm rond zijn middel en voelde een steek in mijn onderbeen. De chip die ze in me been hadden geschoten was echt gestoord, alsof we beesten waren. Zo konden ze me altijd volgen, en weten waar ik was. Ik liep naar de hekken en liep met Niall naar binnen toe, en toen naar de voordeur. 'Zijn je ouders thuis?' vroeg Niall en fronsde even. 'Uhm ja, dus beetje zachtjes aan doen he' ik lachte zacht en liep naar binnen en sloot de deur achter me. ik liep met Niall achter me aan naar boven toe en liep naar mijn slaap kamer en liet hem binnen. En sloot de deur achter hem en duwde hem gelijk op bed en begon hem voorzichtig te zoenen dat steeds ruwer ging.



Even kort stukje, maar ik schrijf straks wss nog stukje. xx

Reageer (3)

  • ughu

    haha ik moet hw maken dus ik ging ff snel je nieuwe hoofdstuk lezen haha ;p

    1 decennium geleden
  • ianhasaniceass

    Net een heel snel liedje geluisterd, dus ik ging ik als een razende door je hoofdstuk heen.
    Snel nog 1
    (flower)(H)(K)

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    Snel verder! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen