Laatste hoofdstuk voor vandaag. xx

Rachel.

Ik werd langzaam wakker en keek naar Niall die nog sliep, ik werd altijd vroeg wakker. Ik pakte een schoon lingerie setje uit de kast en trok dat aan.
Ik keek over me schouder heen naar Niall en trok langzaam mijn string en bh aan. Ik draaide me om en pakte een broek en shirtje. Ik ging op me bed liggen en ging boven Niall hangen en keek hem aan. Dat ik met hem naar bed ben geweest vannacht, hij was zo lief en zag er schattig uit. Ik boog me hoofd voorover en drukte een lief kusje op zijn lippen. 'Wakker worden Niall' zei ik zacht. Ik stond weer op en ruimde me jurkje op en gooide de boxer van Niall naar hem toe. Ik hoorde hem zacht wat mompelen. 'Niall?' zei ik en klom weer op bed en begon hem zachtjes kusjes te geven op zijn lippen en eentje op zijn neus. Ik zag hoe zijn ogen langzaam opende. En de mijne in keken. Hij keek eerst bedenkelijk algauw glimlachte hij. 'Hi babe' zei hij grijnzend en pakte zijn boxer die naast hem lag. Hij haalde slaperig een hand door zijn haar heen en gaapte. 'Lekker geslapen?' vroeg ik en keek hem aan en hij knikte. 'Natuurlijk, en jij?' vroeg hij. Ik knikte. 'Ja hoor ' zei ik, en gleed met me vinger door zijn haar heen en keek hem aan. 'Genoten?' vroeg ik zachtjes. 'Ja natuurlijk, dit was de beste eerste keer dat ik me kon voorstellen. En samen met jou' zei hij en hij glimlachte. Ik haalde me hand uit zij haren en Niall keek me vragend aan. 'Wat?' zei hij zacht. 'H.. het was je eerste keer?' stotterde ik, vandaar dat het niet helemaal soepel verliep, hij knikte langzaam. Ik zag hoe zijn oren rood kleurde en een beetje zijn wangen. 'Die van jou dus niet?' fluisterde hij zacht. Ik lachte en schudde me hoofd. 'Nee Niall, verdomme dit mocht niet gebeuren' zeg ik en haal een hand door me haren en schud me hoofd. 'Huh wat?' zei Niall, hij begreep het nog steeds niet. Het was al zo'n schat, en nu is die ont,aagd door een vieze hoer. Wie wil dat nou? Niemand toch. De tranen sprongen in me ogen, ik voelde zijn armen rond me heen. 'Ssht wat is er?' ik begin zachtjes te snikken. 'Niall je wist toch wel.. dat ' ik probeer te stoppen en keek hem aan. 'Wat wist ik?' zei hij zacht. Ik nam even diep adem. En stond op en haalde een hand door me haar. Hij wist het gewoon niet. 'I.. ik' stotterde ik zacht, ik durfde het niet te zeggen. Het zou hem breken. Niall stond op en trok snel zijn boxer aan. Hij liep naar me toe en ging voor me staan. 'Ik ben een.. hoer' zeg ik en voel de tranen opnieuw in me ogen springen, en zie Niall zijn ogen groot worden. 'Wat?' zei hij zacht. 'Het spijt me van je eerste keer Niall' zeg ik huilend. Ik draai me om en snik zachtjes. 'Wil je het zelf?' zei hij zacht. Ik schudde me hoofd van nee, ik wilde gewoon een normaal leven leiden, niet als een hoer.


Reacties? :)

Reageer (3)

  • Payno

    awwhh wat zielig ):
    snel veder!
    hihi Niall is her hero <3
    xx

    1 decennium geleden
  • ianhasaniceass

    Oh vet zielig, maar Niall zou het toch wel begrijpen???
    Snel verder hoor!
    (flower)(H)(K)

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen