Foto bij 2.

FRIDAY 24 AUGUST

Elena Johnson

'Ze zijn goed man,' lachte Lauren naast me. Ik knikte glimlachend en nam nog een slok van mijn wijn. 'Hoe lang heb jij eigenlijk al iets met Louis?' vroeg Lauren me toen. Ik glimlachte. 'Al 4 jaar,' vertelde ik haar. 'En jullie zijn nog niet verloofd?' vroeg ze toen verbaasd. Ik draaide mijn hoofd in haar richting en liet de vraag bezinken. 'We hebben het daar eigenlijk nooit over gehad, over trouwen en zo,' zei ik. 'Schat, jullie zijn beide 22, moeten jullie daar niet een keer over hebben?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Waarom zou je daar over moeten praten. Als Louis me zou vragen zeg ik echt wel ja, of we het er nu over hebben gehad of niet,' zei ik. Lauren knikte. 'Jouw keuze,' mompelde ze. Ik keek naar Louis, die met een grijns op zijn gezicht aan het zingen was. Zou hij denken aan een verloving? vroeg ik mezelf af. Misschien had hij wel last van bindingsangst. Wat was eigenlijk de gemiddelde leeftijd voor mensen om te verloven? 'Zo, jij bent ver weg!' Ik keek op en keek in het lachende gezicht van Aiden. 'Sorry,' mompelde ik. 'Waar dacht je aan?' vroeg hij. 'Moeten Louis en ik ons verloven?' vroeg ik hem serieus. Aiden had deze vraag duidelijk niet verwacht. 'Jullie zijn al vier jaar samen, maar jullie wonen nog geen twee maanden samen en Louis heeft nog geen baan. Misschien moeten jullie eerst kijken hoe het samenwonen gaat en wachten tot ook Louis een vaste baan heeft,' zei Aiden. Ik knikte, hij had denk ik wel gelijk. 'Moet ik het er met Louis over hebben?' vroeg ik toen. Aiden haalde zijn schouders op. Ik denk dat het dan minder als een verrassing aankomt als hij je daadwerkelijk vraagt. En ik vind persoonlijk dat zoiets je moet overvallen, op momenten dat je het niet verwacht,' zei hij. Ik glimlachte en knikte. Ik was het wel met Aiden eens. 'Dankjewel,' glimlachte ik. 'Ga je me nog voorstellen aan je vriendin?' vroeg hij toen lachend. Ik keek naar Lauren, die een paar meter verderop naar de jongens stond te kijken. Ik pakte Aidens had en trok hem mee naar Lauren. 'Lauren, dit is Aiden, een goede vriend van mij,' stelde ik hem voor. Ex liet ik maar achterwege, misschien schrok het Lauren af. 'Aiden, dit is Lauren, mijn collega en vriendin,' zei ik glimlachend. Ze schudde elkaar de hand en ik besloot ze alleen te laten. Ik liep weer terug naar de bar en bestelde een tweede wijn. Het was redelijk druk, voornamelijk meisjes of jonge vrouwen. Tja, dat kreeg je met een jongensband, vrouwelijke aandacht. Eigenlijk was Harry de enige beschikbare jongen, maar dat wisten al de meisjes niet. In de hoek stonden twee mannen in pak met elkaar te overleggen terwijl ze naar de band bleven kijken. Waarschijnlijk gewoon zakenmannen die wat ontspanning wilden. De jongens waren klaar en bedankten uitgebreid het publiek. Ze klommen het podium af en Louis liep regelrecht op mij af. 'Hey babe,' glimlachte hij terwijl hij zijn lippen op die van mij drukte. Ik beantwoordde glimlachend zijn zoen. 'Hé, klef en bef,' klaagde Harry. Ik maakte me los van Louis' lippen en keek grijnzend naar Harry. 'Jaloers?' 'Dat weet je toch,' lachte hij. Toen trok zijn gezicht weer serieus. 'Jullie hebben allemaal iemand. Niall en Zayn hebben elkaar, jij en Louis en Liam heeft Lissa en nu staat zelfs Aiden te flirten met een prachtig meisje,' verzuchtte Harry. Ik liet mijn handen uit Louis' nek glijden en liep naar Harry toe. Ik sloeg mijn armen om hem heen en trok hem in een knuffel. 'Het komt ook wel goed met jou Harry. Jouw meisje komt nog wel. En het is dat deze meisje allemaal wat jong zijn, maar ze vinden je allemaal de leukste,' zei ik tegen hem. Harry keek naar de meisjes die nu allemaal aan de drank zaten. Daarna keek hij weer naar mij. 'God bewaart een speciaal meisje voor jou, geloof mij nu maar,' zei ik glimlachend. Harry wist ook even te glimlachen. 'Dankjewel Elena,' fluisterde hij. Ik drukte een kus op zijn wang en pakte toen Louis' hand. 'Zullen we gaan?' Hij knikte en samen verlieten we het café.

Reageer (4)

  • heavens

    snel verderr!! x

    1 decennium geleden
  • Lordd

    Awesooomeeee<3

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verderr

    1 decennium geleden
  • Truestars42

    Super leuk!
    Je kan echt super goed schrijven :)
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen