Weer nieuw hoofdstukje, tof heb 42 abbos ;)

Reactie achterlaten ? :)

Next day -

Rachel.

Ik glimlachte breed toen de bel ging, Niall zou er zijn. We zouden een oplossing gaan bedenken, misschien een ontsnappings plan. Ik grijnsde en rende de trap af en haalde een hand door me haar. Ik had nog wat leuks en sexy's aan getrokken. Voor het geval dat hij toch seks wilde. Ik opende deur en glimlachte toen ik Niall zag. 'Hey' ik trok hem glimlachend naar binnen toe. Ik liep glimlachend met hem mee naar boven. Ik liep mijn kamer in en deed de deur achter me dicht. 'Alles goed?' vroeg hij. Ik knikte 'ja hoor en jij?' vroeg ik zacht en ging op bed zitten. 'Ja ook, ik heb nagedacht' mompelde hij en ging naast me zitten. 'Als je weer naar de club gaat dan neem ik je gewoon mee, en dan halen we die chip uit je been, en trek je gewoon bij mij in?' zei hij zacht, en hij glimlachte. 'Ik weet niet Niall, hoe moet ik die chip er uit krijgen?' zei ik zacht. 'Dan verdoven we het gewoon? Met ijs?' hij beet op zijn lip. Ik lachte even zachtjes. 'Dit klinkt echt grappig' ik keek naar Niall. 'Ik wil echt heel graag met je mee Niall' zei ik zacht en pakte zijn hand en speelde met zijn vingers. 'Weet je we doen het gewoon' zei ik zacht en keek hem aan en glimlachte zwakjes. Ik zag hem breed glimlachen. 'Oke geweldig' hij sloeg zijn armen rond me heen, en knuffelde me. Ik glimlachte. En keek hem aan. 'Heb je nog geld?' mompelde ik en drukte een kusje op zijn oor. En keek even de kamer rond. 'Ja' zei Niall. Ik keek naar zijn handen die zijn portomonee pakte en me wat geld gaven. 'Dankje' zei ik en drukte een kusje op zijn wang. 'Oke vanavond dus om 9 uur bij de bar, en neem dus je belangrijkste dingen mee enzo' zei Niall hij stond op en gaf me een laatste knuffel en weg was hij.

Ik had me met een goeie smoes naar de club kunnen brengen, omdat zogenaamd Niall niet meer wou. Ik zuchtte en voelde me heel erg zenuwachtig. Ik had me tas en paspoort daar in en nog een foto lijstje, van me moeder. En mijn geld. Ik liep de club in en mijn ogen speurde de club af. Ik zag Niall staan en glimlachte. 'Hey' zei ik wat zenuwachtig. Ik nam toch nog een drankje en nam mijn breezer in twee slokken. Ik keek naar Niall en glimlachte zenuwachtig. 'Even naar de wc pas je even op me tas' ik drukte hem in zijn handen en liep naar de wc. Ik opende een deur en trok me jurkje iets omhoog. Ik deed mijn behoeften, en spoelde door. Ik zou waarschijnlijk straks vrij zijn. Ik liep mijn hokje uit, en drukte de kraan open. Ik waste mijn handen en droogte ze. Vlug liep ik naar Niall en drukte een kus op zijn wang 'lets go' fluisterde ik zacht en pakte mijn tas en trok hem me. 'Deze kant op' zei Niall en trok me mee. Ik zag een auto staan, een zwarte. Ik keek naar Niall die de deur opende en ging naast hem zitten.


Oke ik vind dat Niall rijbewijs heeft, en dus auto kan rijden :)
Reacties?

Reageer (7)

  • Payno

    OMG!! je moet echt snel nog een stukje activeren! ik vind het gwn ZO spanent!! (hihi KUDOOO)
    snel veder!
    x

    1 decennium geleden
  • 1Dwolf

    super leuk verhaal
    en waarom kan hij ook niet een rijbewijs hebben
    ik bedoel het is jou verhaal je kan ermee doen wat je wilt als je wilt dat hij in een aap veranderd kan dat ook
    maar niet doen ik bedoel naill is veel te schattig om een aap te worden :D:D
    lang leve naill_O__O_

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    Spannend! Snel verder! x

    1 decennium geleden
  • Sammiestyles

    Vet leuk zeg. Nieuwe abo

    1 decennium geleden
  • Nikita1993

    Wat Niallertje zegt klopt wel, want ze moeten de chip er nog uithalen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen