Nieuw hoofdstukje xx

Rachel.

Ik zag hoe Niall een kamer regelde, ik glimlachte en hij nam de sleutel over. 'Je bent echt me held' giechelde ik en hij tilde me op en ik bloosde even. Hij leek nou echt op zo'n prins. Ik zag hoe we langzaam de trap op liepen. Hij opende de deur en liep de kamer in. Hij knipte het licht aan en liep naar het bed en legde me neer. Ik glimlachte zwak en deed me jurk uit en keek naar Niall. 'Mag ik jou shirt aan?' ik glimlachte zwak en hij knikte hij trok hem uit, en ik keek naar zijn boven lichaam en glimlachte breed. Ik pakte het shirt aan en trok die aan. 'Dankje' ik ging onder de dekens liggen en kreunde even zacht toen ik een pijn scheut voelde. Niall liet zijn broek vallen en stapte naast me in bed. 'Slaap lekker' zei hij en glimlachte. 'Jij ook' langzaam vielen we in slaap.

Ik werd wakker omdat ik pijn had aan me been. Ik keek om me heen en schrok toen er iemand in de kamer stond 'Niall?' vroeg ik slaperig, ik hoorde een lach en het licht ging aan. Ik schrok me kapot en schudde me hoofd. 'Dónder op' zei ik paniekerig en schudde aan Niall die nog sliep. 'Jij gaat met mij mee' zei de meester en liep naar me toe en trok me uit bed waardoor ik op grond viel. ik kreunde en voelde tranen in me ogen springen. Hij gaf een trap in me maag en ik kromp in elkaar. 'Vieze slét dat je bent, je moet werken voor mij en niet hier zijn bij een vriend' hij trok me aan mijn haren omhoog, ik gilde en keek hem aan. 'Alsjeblieft doe me niets' hij lachte. 'Dacht je dat nou echt? Je moeder probeerde het ook' hij gooide mij over zijn schouder heen en gaf een harde klap op min billen. Ik gilde en begon wild te trappen met me benen en met me armen. 'Op houden slet ' zei hij en gaf nog een harde klap op me billen, de klets galmde door de kamer. De tranen sprongen in me ogen. 'Niall' zei ik huilend, en gillend te gelijk. De meester begon te lopen naar de gang. 'Nee ik wil niet!' gilde ik kwaad en spartelde met me armen. Ik gaf een harde stom in zijn rug en hij kreunde en gooide me letterlijk op de grond, hoe laat was het wel niet. Ik keek hem bang aan. HIj boog zich voorover en ik hoorde een harde klap en zag hoe hij langzaam door zijn knieeën zakte en op de grond neer klapte. Ik keek met grote ogen naar de meester en begon te huilen. En keek naar Niall, die een houten paal in zijn handen had. Hij ging naast me zitten en sloeg zijn armen rond me heen. 'Rachel het spijt me zo' zei hij en ik voelde hoe zijn vingers trilden. Ik sloeg mijn armen rond hem en huilde. Alles deed pijn. 'Dankje' snikte ik.



Kuddo knop ? :)

Reageer (5)

  • bbits

    Snel verder please ! (H)

    1 decennium geleden
  • Nikita1993

    Hoe kan die meester haar gevonden hebben als de chip eruit is?

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    Go Nialler!

    Mooi geschreven! <3

    Snel verderr! x

    1 decennium geleden
  • Payno

    KUDOOOO waarom kan je er maar 1 geeven :( bad....
    SNEL VEDERRRRR!!!!!
    x

    1 decennium geleden
  • ianhasaniceass

    Hero Niall is in the house(H)(H)
    Snel verder
    (flower)(H)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen