Foto bij A new plan.

Een week later: Het ministerie van toverkunst

De grote hal met de standbeelden liep vol met tovenaars. Iedereen wandelde op zijn gemak door de menigten. Iedereen op één iemand na. Een jongeman met donker warrig haar en een bril. Hij snelde naar de liften toen hij de bewaking voorbij was gegaan. 'Houw hem open!' riep Harry naar een tovenaar. Maar die deed geen moeite om de lift tegen te houden. 'verdorie!' riep Harry kwaad. 'hier Harry!' riep iemand plots. 'O dank je Georges. Wat doe jij hier?' vroeg hij terwijl de lift vertrok. 'Heb je weer iets gevaarlijk op de markt gebracht?' vroeg Harry grijnzend. 'Nee.' lachte Georges.'Deze keer niet. Ik ben (net zoals jij denk ik) opweg naar de schouwers.' zei hij met een trotse blik. 'O ja?' vroeg Harry. 'Ja!' riep hij blij. ' ze willen mijn "onverantwoord " speelgoed gebruiken als verdediging en aanval -systemen. ' zei hij. 'O.' zei Harry. 'ze moeten alleen nog gekeurd worden natuurlijk...'zei hij. Harry knikte.' Hier moeten we zijn.'zei Harry. En ze stapte de lift uit.'daag.' zei Georges die in een ander kantoor moest zijn. 'Daag.' zei Harry en opende de deur van het hoofd schouwer kantoor. 'Harry' zei iemand met een absent. 'Kruml, hallo.' zei Harry. ' We hebben het.' zei Kruml. 'wat? Hebben jullie?' vroeg Harry nieuwsgierig. 'Het plan.' grijnzde Kruml. 'Het plan om die twee andere Malfidussen te vinden.' zei hij. 'O ?' zei Harry. 'Wie kent iedere beroemde tovenaar net zoals de grootvader van die Malfidus ?' vroeg Kruml nog steeds lachend. 'Geen idee.' schudde Harry zijn hoofd. ' Een man die sinds kort op pensioen is als leraar aan zweinstein.' gaf Kruml als tip. 'Neen sorry ik weet het echt niet.' zei Harry. ' Meneer Slakhoorn!' zei Kruml.

De lekkeketel

Ron had weer een brief gekregen van het ministerie. 'Open hem Wemel.' zei Hij tegen zichzelf . Hij pakte de brief en scheurde hem open. Beste meneer Ronald Wemel U hebt deze week hard gewerkt en u hebt alles gedaan wat u kon!
Maar misschien is "alles" in u plaats net niet genoeg. Het spijt ons.
We wensen u het beste voor volgende keer
Vriendelijke groeten....
Ron verscheurde de brief en gooide hem op de grond.'Verdomme!' riep hij.

Reageer (2)

  • WildCharm

    aw zielige ron(huil)

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Arme ron :(
    Snel verder please :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen