Een paar minuten later zat ik in de auto. Naast Daniël. Alice zat op de achterbank mee te zingen met de radio.
Toen we aankwamen op school liep ik vlug door naar de slaapkamers van de meisjes en zocht waar kamer 13 was. "Hey Saphrina waarom zo'n haast?" "I..i...ik ...wil ... gewoon mijn kamer zien. Jah dat is het!" "Jah vast" zei Alice snuivend. Ze pakte de sleutel van haar kamer -kamer nr. 12- en liep samen met me naar onze verdieping.
Toen ik de deur dichtdeed plofte ik meteen in de zetel. De valiezen zou ik straks uitpakken. Vandaag had ik nood aan privé. Ik had namelijk Daniël weer gezien... Daniël en ik waren een tijdje samengeweest maar nu liep het allesbehalve vlot tussen ons. In gedachten verzonken liep ik naar de mini keuken en pakte een flesje water uit de koelkast, een pakje chips uit de kast en de afstandsbediening van de kleine kast. Mijn DVD collectie van The Vampire Diaries staken mooi in mijn tas. Alles stond klaar voor het nieuwe sezoen van TVD toen er op mijn deur geklopt werd. "Jah wat!?!!" riep ik vanuit de tvkamer. "Hey! Doe eens open! Ik wil meekijken!" Alice stond in haar slaapkleed en een dekentje voor de deur. "Haai" zei ze toen ik de deur opendeed en ze voorbij me liep. "Ooh! Lekker chips!!"

Reageer (1)

  • Rinstarzz

    Muahaha i love chips <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen