Foto bij 34.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Karrueche

    @Ijustlikeyou 3 mei in Nederland. Beter laten m'n ouders me gaan dan. Kleine kans echter omdat ik dit jaar ook al naar Chris Brown en Joe Brooks ga. Maar hey, ik ben ook nog jarig en eigenlijk vind ik dat wel een heel leuk verjaardagscadeau :)

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    OMG ik ben doodsbang dat ik geen kaartjes zal hebben, het feit dat ik geen vervoer heb, en mijn kaarten zelf moet betalen kan me geen bal schelen, ik moet gewoon die kaarten hebben ne dan zorg ik wel dat ik er geraak al is het tevoet!
    Ik heb hier zo fucking lang op gewacht!!
    Ik woon dan wel in een mini landje België maar bijna alle meiden willen naar One Direction dus de kans op tickets is zo klein! Damn soms wenste ik dat belgie nog kleiner was en dat er nog minder freaky fans rond liepen zoals mij dus of dat ze gewoon een veeeeeel grotere zaal hadden of gewoon een hele week door concertjes dan kon iedereen lekker gaan... ;p

    1 decennium geleden
  • musicloverxx

    omg in Belgie komen ze op 1 mei 2013 ik ben zo blij!!!!!!!!!!!! dus eigenlijk hoop ik dat je niet veel schrijft want alleen als ik deze week goed studeer mag ik gaan en jij leidt me steeds af door die kei goede hoofdstukken!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Pepito

    Sterkte! En misha en zij mogen niet samen! WEdden dat Harreh nu gekwetst en gebroken op zijn bed zit?

    1 decennium geleden
  • MrsNJR

    Het is 1 mei :p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen