Deel negenentwintig

Lilly;

Ik moest erg lachen om Lizzy’s tekening, ze was dan wel vijf jaar oud, ze kon al heel goed tekenen voor haar leeftijd. Ik schrok wel even toen ze Stef en mij als ‘mama en papa’ zei. Er is wel een tijd geweest dat Stef en ik een beetje haar ‘mama en papa’ waren. Dat was toen mama ook nog in het ziekenhuis les gaf. En in die tijd hebben Stef, Iris, Sophia en ik voor de kleintjes gezorgd. Lukas en Wouter deden helemaal niets, het enige wat ze konden was ons pesten. Lukas is daar ondertussen mee gestopt, maar Wouter kraakt ons altijd af. Achja, ik trek me er al lang niets mee van aan.
‘Die tekening ga ik boven mijn bed hangen’ zei Stef met een trotse glimlach en hij aaide over Lizzy’s haren.
‘Vind jij het ook mooi, Lilly ?’ vroeg ze, springend en gierend.
‘Heel mooi,’
Toen kwam mama vanuit de keuken naar ons toe.
‘Stef, wat goed om je te zien jongen, is alles goed verlopen met de vlucht enzo ?’ vroeg mama, even bemoederlijk als altijd.
‘Alles is goed gegaan hoor,’ verzekerde Stef haar.
‘Aah, fantastisch’ zei mama, en ze liep naar boven met een wasmand.
Wouter en Lukas hadden ook al gehoord dat Stef er was. Hij kon het altijd al goed vinden met mijn broers.
‘Stef, alles goed man ?’ vroeg Wouter, hij zag er weer fantastisch uit hoor, dacht ik sarcastisch. Een broek die helemaal kapot was en praktisch tot onder zijn knieën kwam, en een ontbloot bovenlijf dat helemaal vies was.
‘Euh, ja, alles gaat goed met mij, bedankt !’ zei hij en hij trok een bedenkelijk gezicht toen hij Wouter zag.
‘Dag Lukas’ zei Stef en ze botsen elkanders knokkels tegen elkaar.
Die twee waren wel voor een tijdje in gesprek, dus ik besloot samen met Lizzy te gaan tekenen.
‘Lizzy, kom es hier,’ zei ik fluisterend terwijl ik haar wenkte met mijn hand.
‘Wil jij voor zus is iets doen ?’ vroeg ik liefelijk, nog steeds fluisterend.
Ze knikte.
‘Maak voor Stef nog eens een tekening met dit erop,’ – ik nam een blad papier en schreef er wat op – ‘gaat het je lukken om dat te tekenen ?’
Ze knikte weer, grijnzend deze keer.
‘Als het af is, mag je het aan Stef laten zien.’ zei ik, en ik begon zelf aan een tekening.
‘Ay ay, Sir’ bevestigde Lizzy.

Reageer (5)

  • Boulevard

    Verder

    1 decennium geleden
  • Relinquish

    Owah, ikke wille weten ^^
    Snel verdeeeer Darling <3

    1 decennium geleden
  • ParkingEXIT

    Ik wil wete wa er op die tekening staat ;o
    Honey it's gewaldig <3
    En ik vind wouter wel cool xD

    1 decennium geleden
  • LostFlower

    man wouter is eeegt coowl :p
    heb geen tijd om alles op te schrijven wa ik denk want ik ga grey's kijke :p
    mimimimimimiiii sekseeeuuuuh!!!!!
    shit te laat
    méééééh ik kan ni meer stoppeeeeeee!!
    okeej ik ben eeegt een psychopaat!
    ik kom ja halen in de nacht!!
    en i'm gonna kill you in the night with a blikske sprite!!
    ah neej da ga ni want ik kom u al hale :8
    ah w8 ik ga gewoon u kome hale om u dan te kille in u slaap :P
    okeej nu moet k eeegt mn bakkes houde jah :o
    (zip)(zip)(zip)

    byeee
    w8 nog 1 ding voor ik égt zwijg: (yeah)
    aaaaaaaah, oeee yeah, shaken op de biet (ah neej das iets om te ete, het moet zijn beat (nerd) )

    man dr zijn coowle emoticons hieroo :o:o (dance)(cool)


    mimimimimimimimimimiiii byeee btw sgoon geschrvene en patatos snel verder xD
    (ja het woordje patatos had ik ook ni zien aankome :p )

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Snél verder_O_
    Wat staat erop? (cat)
    Dan krijg je woordjes ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen