Wanneer onze lippen elkaar eventjes loslaten, heb ik een voorstel. "Wel, ik moet nog douchen. En alleen is zo... Alleen", zeg ik met een licht knipoogje. "Haha, heel verleidelijk hoor liefje. Wat als ik nu naar TV wil kijken?", zegt Niall met een iets té brede glimlach. Ik lach al hoofdschuddend. "Dan niet hé." Ik zet me recht en wil naar de badkamer stappen. "Hoho, wacht eens even jij. Ik had nog geen antwoord gegeven." Hij sleurt me mee de badkamer in, die we op slot doen. Ik moet even lachen en stap dan naar mijn Ierse jongen. Hij glimlacht even, maar zet al snel zijn lippen weer op de mijne. Mijn handen glijden over zijn borst tot het onderste van zijn T-shirt. Ik neem zijn T-shirt in mijn handen en doe hem rustig uit. Hij doet net hetzelfde bij mij, alleen iets lomper zal ik maar zeggen. Hij probeert om het slotje van mijn bh los te maken, maar het lukt niet echt, wat hem een beetje nerveus maakt. "Het is oke. Laten we gewoon ieder ons eigen kleren uitdoen nu", stel ik voor. Hij lacht eens en doet zijn broek uit. Terwijl hij het water al laat lopen , doe ik de rest van mijn kleren uit. Wanneer het water niet te warm en niet te koud is, neemt Niall mijn hand en stapt in de douche. Ik volg zijn voorbeeld en ga voor hem staan. Zijn armen glijden vanaf mijn rug naar mijn buik. Terwijl geeft hij kusjes in mijn nek. Ik laat mijn handen over zijn borst glijden. Mijn lippen zoeken de zijne. Terwijl laat ik mijn handen zakken en zakken tot ik aan zijn lid kom. Lichtjes voel ik dat het groter en stijver wordt. Ik laat mijn hand op en neer glijden. Ik zie Niall super sexy op zijn lip bijten. Terwijl mijn hand nog steeds bezig is, geef ik kusjes op zijn kaak en ga naar zijn oor. "Let op dat je lip niet gaat bloeden he", zeg ik lichtjes al lachend. Een kreun verlaat zijn mond. "Oh damn, stop nu niet hé", roept hij bijna. Expres vertraag ik een beetje. Hij kijkt me met grote ogen aan. "Just kidding liefje." En ik versnel al weer. Zijn stem maakt nu nog meer kreunen. Wanneer hij op zijn hoogtepunt komt, roept hij zowat door de hele badkamer. Wanneer hij een beetje bekomen is, begint hij me kusjes te geven in mijn nek. "Je bent de beste", fluistert hij in mijn oor. Zijn handen glijden over mijn borsten naar mijn buik naar mijn achterste. Hij knijpt er lichtjes in. Ik laat mijn handen rusten in zijn nek. Hij begint kusjes te geven over mijn hele lichaam en laat terwijl zijn handen de vrije loop. "Mag ik jou inzepen?", vraagt hij met een lief lachje. Ik knik met een glimlach. Hij neemt een washandje, doet er zeep op en gaat mijn hele lichaam af. Ik neem dan wat zeep en begin in zijn haar te woelen. Wanneer het goed schuimt, neem ik de douchekop en richt het op zijn gezicht. Hij geeft me een por waardoor hij de douchekop kan afnemen. Hij richt het gewoon op mijn lichaam. Daarna zet hij de douchekop weer op zijn plaats en zeept zichzelf in. Terwijl ik mijn haren eens goed inzeep. We spoelen elkaar af en zetten daarna de douche uit. We stappen de douche uit en drogen ons beiden af. We doen ons kleren aan, geven nog eens een dikke kus. "Ik vond het leuk", zeg ik zachtjes. Hij zet een lach op en geeft mij een nekkusje. Daarna gaan terug naar de woonkamer. We zetten ons in de zetel en gaan naar een film kijken: Ted.

Eindelijk een nieuw stukje! Echt sorry dat het zo lang duurt.. Ik heb het de laatste tijd zo moeilijk en heb daardoor niet zoveel zin om te schrijven :/ ik ben op dit moment een beetje een puinhoop, maar dat komt wel goed (: en dit is trouwens mijn eerste +16 stukje (of toch iets dat er op trekt). Omdat het vakantie is ga ik nog proberen om iets sneller te schrijven. Hopelijk vinden jullie het niet te erg :s
much love xxxx

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Als er iets is, kan je altijd met me praten he!
    Trouwens, ik vind dit stukje super goed geschreven (:
    Snel verder alsjeblieft xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen