Ik voelde Harry zijn grip rond mijn borstkas. en ik genoot van zijn aanraking ook al was het maar een poging om niet van het paard te vallen. Toch voelde het geweldig. Ik keek naar Zayn die naast ons reed met Niall achterop. Zayn leek ver in gedachten, hem laat je dus beter even doen. In de verte zag ik het huisje al opdoemen en ik kon het er niet aandoen telergesteld te voelen. We stopten vlak voor het Huisje en Harry en Niall sprongen van het paard. “Eeumh … Bedankt voor het naar huis brengen, Heer Liam, Heer Zayn.” Zegt Harry terwijl hij glimlacht. “Ja bedankt heren.” Zegt Niall. “Geen probleem. Het was een leuke avond jongens.” Glimlach ik. Harry kijkt me aan met zijn prachtige ogen en glimlacht. “Liam, ik denk dat we beter gaan.” Mompelt Zayn terwijl hij van mij naar Harry kijkt. “Eeumh … juist ja.” Ik draai mijn paard en we rijden in een trage pas terug naar het kasteel. “Dus je lijkt blij. Wat is er gebeurd?” vraagt Zayn zachtjes. Ik kijk hem aan. “Wel het is gewoon een ontzettend leuke avond geweest, het zijn echt 2 leuke jongens als je wat meer met ze omgaat, Als je tegen hen vriendelijk bent.” “Ja vast.” Hoor ik Zayn mompelen. “Je zou het eens moeten proberen Zayn.” Zeg ik grinnikend.

Ik wandel het kasteel in en zie hoe de poortwachter nog steeds op zijn post staat. Nu ik erover nadenk, zouden de wachters ooit slapen? vast wel. Ik slenter naar binnen en loop naar mijn kamer. Ik doe de deur open en zie hoe Jake de kaarsen heeft aangestoken en hoe hij het gordijn toe trekt. Hij kijkt om en geeft me een lach. “Goede avond, Heer. Ik hoop dat u een leuke avond had?” Ik kijk Jake aan. “Ja mijn avond was geweldig. Bedankt.” Jake knikt en wild de kamer uitlopen. “Oh en Jake, bedankt voor je balkon idee. Het was geweldig.” Jake lach naar me. “Altijd heer.” Zegt hij lachend terwijl hij de deur toetrekt.


Sorry dat het langer duurde dan verwacht! echt sorry. maar hier is hij dan toch hoofdstukje 23! Drama is on his way!
XXX Dreamertje

Reageer (2)

  • Niallerslove

    Geeft niet! I love this partt <3

    1 decennium geleden
  • Justme96

    I love this! snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen