Foto bij H28 ~ Kim Hope Louisa

Sorry, dat ik pas nu een stukje schrijf.
Ik heb het de laatste tijd gewoon wat moeilijk met mezelf.
Ruzie met een vriendin, druk op school enz...
Maar i.i.g. hier is een hoofdstuk!
Hopelijk maakt het een beetje goed?
xxx

Nadat we "uitgezoend" waren in de lift, liepen we naar buiten. Daar stond een limo voor ons klaar.
'Heb je dit voor ons geregeld? Aww, je bent zo lief!' zei ik, toen we de limo in waren gestapt en zag wat daar allemaal stond.
Er stond een piknikmand, waar allemaal lekkere geuren vanaf kwamen, champagne van een of ander duur merk en overal lagen rozenblaadjes.
'Alles voor jou, mijn liefste.' zei hij zwoel, waarna hij me weer zoende.
Toen deze zoen weer was beëindigt, zei Harry dat de chauffeur mocht rijden.
'Waar gaan we eigenlijk heen?'
'Dat is een verassing, liefste. Maar het is wel een stukje rijden, dus wat zullen wij nou in die tijd gaan doen?' zei hij met een van zijn bekende wenkbrauwwiebels.
Lachend kwam ik dichterbij met mijn hoofd en keek hem lang in zijn ogen aan. Om hem te plagen bleef ik vlak voor zijn mond hangen.
'Gaan we het zo spelen? Dat kan ik ook hoor.' en met deze woorden kietelde hij mij op alle tastbare plekken. Ik gierde het uit van het lachen, want dat is echt iets waar ik niet tegenkan.
'HahahaHarry!!!! Stohooop!!' schreeuwde ik het uit van het lachen.
Harry stopte meteen toen zijn hoofd vlak voor de mijne hing.
'Weet je, je hebt hele mooi ogen.' zei ik, naar waarheid. Gek dat dat mij nooit eerder was opgevallen.
'Thanks sweetie. Jij hebt hele mooie lippen. Alleen zien ze er een beetje lonely uit, misschien moeten we daar iets aan doen?'
Met een stoute glinstering in zijn ogen drukte hij zijn lippen op de mijne. De zoen werd steeds passievoller.
Ik lag op de bank en hij hing boven mij. Mijn handen speelden met zijn krullen en zijn handen steunden naast mijn schouders, zodat hij niet om viel.
Toen onze lippen elkaar even loslieten, prevelde hij tegen mijn lippen: 'Ik hou van je, je bent geweldig.'
'Ik ook van jou lieverd, ik ook van jou.' antwoorde ik en drukte mijn lippen weer even zacht op de zijne.
'Meneer Styles, sorry dat ik u stoor, maar we zijn er.' zei de chauffeur van voren. Toen pas merkte ik dat de limo stil stond.
'Dankjewel Steve, ga je maar vermaken in de stad ofzo. Ik bel je wel wanneer je ons weer kan ophalen.' antwoorde Harry hem, toen hij met tegenzin zijn lippen weer van de mijne afhaalde en gewoon ging zitten.
'Kom schat, tijd voor je verassing!'
Lachend liep ik achter Harry aan en keek mijn ogen uit toen ik buiten was.
Daar was een prachtige weide met allemaal bloemen, met een kleedje in het midden waar kaarzen in de vorm van een hart stonden.
'Wow Harry, dit is prachtig!' zei ik blij, waarna ik hem een knuffel gaf.
'Fijn dat je het leuk vind lieverd. Alles voor mijn mooie meisje. Zullen we nu dan maar aan dit heerlijke eten beginnen? Mijn moeder heeft het speciaal voor ons gemaakt.' en hij bloosde toen hij dat laatste zei!
En een heerlijke date volgde...

Reageer (2)

  • PaulMeMaybe

    ABO GENOMEN ;D

    1 decennium geleden
  • Payno

    *smelt*
    dat is zoo sweeet! <3 (H)
    Harry is echt een poepie....
    suc10 met school en de ruizie met je vriendin dat is nooit leuk... anyway... SNLE VEDER!
    xx
    ps. KUDOOOOOOO xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen