Foto bij Emily pov

hope you like this litlle part of the storie.
i think its cute.

ik had een taxi genomen naar het vliegveld.
gelukkig had ik nog een kaart kunnen boeken naar België.
ik was het zeker dat ik terug bij mijn ouders ging wonen en ooit meer terug ging naar Harry.
het was wel spijtig voor Lauren en de andere jongens die hier eigenlijk niks mee te maken hebben.
maar ik wil hem gewoon nooit meer zien.
ik was diep in gedachten verzonken toen opeens de taxi chauffeur zei:"MVR. we zijn er."
ik deed de deur open betaalde en stapte uit.
en liep zo snel als ik kon naar binnen.
nu moest ik juist nog inchecken en wachten tot mijn vlugt vertrok.
er stond een lang rij aan de incheck balie.
na daar nog een kwartier gewacht te hebben was het aan mij en mocht ik daarna direct door.
ik stapte op het vliegtuig het zou niet lang meer duren voor het zou vertrekken.
opeens hoorde ik een zeer bekende stem tegen iemand roepen.
en ik zag Lauren,Liam,Zayn,Niall,Louis en Harry staan.
ze liepen op mij af hier had ik geen kans om te vlugten want ik kon nergens heen.
als ze bij mij waren gaf Lauren mij een knuffel.
"hier ben je,we hebben je overal gezocht en waren zo ongerust"zei ze lief terwijl ze me nog steeds in een dikke knuffel hield.
toen ze me los liet gaf ik alle andere jongens een knuffel behalve Harry natuurlijk ik was nog steeds boos op hem.
"Emily het spijt me ik heb je gekwetst en ben het slechtste vriendje dat je ooit gehad hebt waarschijnlijk maar ik wil het goed maken geef me nog één kans,ik heb gebroken met Jade ze was een stomme vergissingen en ik beloof dat ik het nooit meer zal doen pleas"zei hij.
en ik zag aan zijn ogen dat hij het meende.
opeens gebeurde iets heel onverwachts.
hij haalde een doosje uit zijn broek zak en ging op zijn knie zitten.
"Emily wil je a.u.b met me trouwen?"vroeg hij.


wat denk je dat ze gaat zeggen?

Reageer (1)

  • JustCheyn

    o my gosh o my gosh this is sooo cute ze moet ja zeggen !!!!! snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen