Foto bij If you believe - 27

Phaedra POV

Na de geweldige film neem ik mijn laptop en zet een liedje op. Terwijl ik luid meezing, kijkt Niall me raar aan. "Ben je nu echt serieus?" Ik lach eens en zet het liedje opnieuw op. Hij schudt eens met zijn hoofd en neemt zijn iPhone. Ik weet gewoon dat hij naar twitter gaat, dus log ik me snel in. Wanneer ik op zijn profiel kom, zie ik dat hij al getweet heeft. 'What does Ted done with my girl?!' Ik moet er echt van lachen. Hij kijkt me aan en knipoogt eens. Niet veel later krijgt Niall een berichtje van Zayn. Het moet precies iets interessant zijn, want na een 5 minuten klaar maken, is hij al weg.

Zayn POV

Het is nu al een tijdje dat Nel en ik samen zijn. We hebben al zo'n leuke tijden beleefd. Altijd wanneer we een discussie hebben, wint zij. Ook al vind ik het totaal niet eerlijk, toch laat ik haar meestal winnen. Ze is altijd zo schattig wanneer ze lacht. Al is het maar een kleine glimlach. Het maakt haar zoveel mooier. En dan dat lieve lachje er nog is bij. Ze is gewoon zo perfect voor me. Altijd vrolijk, lief, behulpzaam. Ik vind dat ik iets moet terugdoen. Terwijl ze even naar beneden is, ben ik alles klaar aan het zetten. Een kleine verrassing kan geen kwaad voor mijn meisje. Ik hoop dat alles goed gaat gaan. Alle jongens zijn hier al. Iedereen weet wat ze moeten doen. Het enige wat we nu nog kunnen doen is afwachten. Ik moet steeds naar de wc van de stress. De anderen proberen me te kalmeren. Maar het lukt hen niet echt. "Hé, wees nu eens rustig. Ze gaat het echt lief vinden hoor. Alsof ze binnen komt en ineens een vaas op jou gaat gooien of zo. Moest ik dit voor haar doen. Oké, dan is het nog verstaanbaar. Maar toch niet bij jou? Ze is jouw meisje voor iets he", probeert Louis me op te vrolijken. Het lukt wel een beetje, want hij doet me wel lachen met zijn vaas-verhaal. Ik stel me het al voor. Louis zit daar in de kamer en probeert romantisch te doen. En dan komt Nel hysterisch binnen en gooit ze allerlei dingen naar hem. Ik moet echt lachen van de gedachte. En nu ik lach, kijken de jongens me raar aan. "Laat me raden. Je denkt aan een koala die waterpolo aan het spelen is?", grapt Harry. "Ja tuurlijk Harry, dat is het ZEKER!", zeg ik vol sarcasme. De andere jongens moeten ervan lachen, wat de sfeer wat losser maakt. Ik word er automatisch rustiger van. Om het nog even af te maken, beginnen Louis en Niall Gangnam Style te dansen. Wat Harry natuurlijk totaal irriteert en lastig maakt. Ik denk dat het echte liefde is tussen Louis en Harry. Zoals die jongens elkaar pesten. Omdat Harry hen, vooral Louis eigenlijk, met een kwade blik aankijkt, stoppen ze uiteindelijk met springen. Louis hangt even de slijmbal uit en geeft Harry een knuffel. Plots, wanneer we net in een goede sfeer zitten, horen we allemaal Nel haar kaart in het slot steken om de deur open te maken. Plots worden we alle 5 stil en maken we ons klaar. Ieder op zijn plek. Klaar om mijn meisje te verrassen...

Nieuw stukje, hehe :3 en ik ben er al een beetje bovenop. Hopelijk blijft dat zo (: vandaag was de verkoop voor het concert. En mijn beste vriendin en ik staan op de wachtlijst ): ik wil echt zo graag gaan! Ik hoop echt op een 2e concert. Er zijn zoveel mensen zonder ticket. Let's hope! xxxx

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Ik heb mijn ticket wel, maar we hebben nog niet kunnen betalen, het loopt altijd vast ): en dan moet je binnen de 24 uur betaald hebben, anders vervalt de reservering...
    Wel leuk geschreven, dat vaas-verhaal was echt cool (:
    Snel verder alsjeblieft?
    Oh ja, KUDOOO!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen