'Bill?' Tom had zichzelf in de badkamer opgesloten zodat Liv hem zeker niet zou horen. 'Tom? Hey bro!' Bill was oprecht blij met het telefoontje van Tom, het was al een tijdje geleden dat hij iets van hem gehoord had. 'Hey, hoe is het daar?' Tom glimlachte bij het horen van Bill zijn enthousiaste stem, hij wist hem altijd weer op te beuren. 'Super, en bij jullie? Lukt het allemaal een beetje?' Tom voelde zich wel een beetje schuldig tegenover de jongens. Gustav en Georg waren special naar L.A. overgevlogen voor de besprekingen van het nieuwe album en hij zat aan de andere kant van Amerika. 'Ja hoor, David heeft je toch al laten weten dat de voorstelling al over 2 weken is he?' Bill kende David maar al te goed om te weten dat hij het gemakkelijk zou vergeten om Tom te bellen, maar wat hij niet wist was dat David andere redenen had om Tom te bellen. 'Ja, David heeft het me laten weten maar ik heb geen andere details meegekregen.' Tom besefte nu pas dat David alleen maar bezig was met Liv en niet met het album.'Oh, euhm...' Bill was even overrompeld door het feit dat David niet alle details verteld had. 'Ja, dus. We hebben al beslist dat het een album wordt met 21 nummers die voornamelijk in het Engels gaan zijn. Ik heb al een paar songteksten klaar dus de opnames zullen hopelijk ook wel snel gaan. Verder moet het album klaar zijn rond Pasen dus we hebben iets minder dan een half jaar voor het album op te nemen.' 'Een half jaar? Bill, dat krijgen we nooit af!' Tom wist goed genoeg dat het ijdele hoop was om 21 liedjes klaar te krijgen in 5 maanden. 'Gast, dat is een week per liedje, ik ben dan wel superTom maar zo snel ga ik ook wel niet he.' Bill lachte zacht om Tom zijn superopmerking. 'Ja ja, ik weet ook dat we het nooit afkrijgen maar David wilt het per se.' Tom zuchtte, David was van alles aan het plannen achter zijn rug en dat beviel hem helemaal niet. De tweeling ging nog een tijdje door met praten en overleggen voor het album tot Tom zijn keel schraapte. 'Euhm, Bill?' Tom zuchtte, dit was waar hij voor belde. 'Ik heb iemand leren kennen.' begon hij voorzichtig. Aan de andere kant van de lijn begon Bill te lachen. 'Jij leert zo vaak iemand kennen.' zei hij plagend maar zijn plagende toon veranderde wel snel toen hij doorhad dat Tom best serieus klonk. 'Bill, ik ben echt verliefd.' Bij het uitspreken van deze woorden besefte Tom dat het echt zo was. Voor hij het wist was hij helemaal aan het uitleggen wat hij voelde voor Liv. 'Ze is zo mooi, bij haar kan ik mezelf zijn. Ze is lief en schattig maar tegelijk ook vurig en kattig. Echt Bill, ik heb nog nooit iemand ontmoet waarbij ik me zo voel.' De woorden vloeide aan 1 stuk door uit zijn mond en Bill was steeds meer en meer verbijsterd, was dit echt zijn tweelingbroer? 'Broertje, voel je je wel goed? Volgens mij heb je koorts ofzo.' zei hij lachend. Hij had Tom nog maar 1 keer zo horen praten en dat ging dan wel over Jessica Alba. Bill herinnerde zich nog levendig hoe hij vertelde over haar, maar dat ging altijd over seks en dat was nu wel anders. 'Zeg, lach me niet uit!' Tom begon nu zelf te lachend omdat hij ook wel begreep dat Bill het raar vond dat hij plots zo veranderd was. Nadat Bill hem een hele tijd geplaagd had kwam Tom tot de kern van de zaak. 'Bill, je moet iets doen voor mij...'

Reageer (3)

  • FallingFaith

    please snel verder!(Y)

    1 decennium geleden
  • NevaSoft

    Snel verder ;D

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Hmm nu ben ik toch wel benieuwd wat Bill voor Tom moet doen!

    Ga je snel verder?
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen