Foto bij The choice what I make.

‘wat moet jij hier’ zegt hij kwaad toen hij zag wat ik deed. ‘ik mocht naar jullie wedstrijd komen’ ‘dus ga jij Raimon vloeren’ zegt hij. ‘HIJ, wou MIJ aanvallen’ zeg ik verdedigend. ‘blesseer hem niet, ik wil dat hij in vorm is nu hij tegen ons moet voetballen’ commandeert hij mij, daar kan ik dus nooit tegen, dat iemand MIJ commandeert die een lagere rank heeft. ‘Reize, jij hebt een lagere rank als mij’ zeg ik kwaad. Ik loop terug naar Keeve en ga naast haar zitten. ‘is Reize boos op je’ vraagt ze. ‘een beetje’ antwoordt ik. De wedstrijd begint, Raimon begint met de aftrap passeert meteen langs de middenvelders. ‘dus ze hebben getraint’ zegt Reize en probeert ze bij te houden. ‘Fubuki’ roept een van hun, nou, nu weet ik weer een naam. Fubuki rent met de bal naar het doel en doet zijn schot. In de ogen van Keeve zie ik dat Galileo het moeilijk heeft. De bal zit er in, meteen in de eerste minuten. Ik sta op en loop naar de zijlijn. Ik lijk hun coach wel. Ik ben hun nu aan het commanderen en ik zie in de ogen van Reize dat ik beter kan op hoepelen. Keeve komt naast me staan. ‘je lijkt de coach wel’ lacht ze en gaat ook wat spelers commanderen, het gecommandeer van Keeve vinden ze niet erg, van mij wel. Ik krijg een lach op me gezicht, zie ze het moeilijk hebben. ‘ja, maar ze moeten winnen’ zegt Keeve. ‘het lijkt er niet op’. Reize rent met de bal naar het doel en doet zijn hissatsu. Endou houdt ‘m tegen, ik weet zijn naam nog. Nadat ze een tijdje zo hebben gespeeld gaat het fluitje, het is 1-1. ‘Het gaat slecht’ zeg ik als Reize zijn eerste stap van het veld afzet. ‘bemoei je er niet mee’ zegt hij kwaad. Beide teams hebben een team bespreking terwijl ik kijk naar hun coach, eerst hadden ze een andere. Maar zij is een bekende. Ik zou zweren dat ik haar ergens van ken toen ze me in de ogen keek. Het fluitje gaat weer en beide teams gaan weer op hun positie staan. Raimon heeft een andere op stelling. Een jongen met een bril staat voorin en Kevin is op de bank. Ik lach plagerig naar hem omdat hij niet voetbalt wat hij zo graag doet. Reize rent weer met de bal naar het doel maar nu rent Diam er achteraan, ze doen een nieuwe hissatsu techniek. Hun sterkste nog wel. ‘zou die er wel in’ gaan denk ik hardop. ‘ik denk het wel, ik weet het zeker’ zegt ze maar in haar stem merk ik op dat ze het niet meent. ‘je meent het niet hé?’ zeg ik tegen haar. ‘ik weet het niet’ zegt ze en kijkt naar hoe Reize en Diam tegelijk in de lucht springen. ‘ja, ze doen de nieuwe hissatsu techniek’ zucht ik ‘het gaat niet goed, hun timing is niet goed genoeg’ zeg ik afkeurend. Diam en Reize schieten hun beste hissatsu naar het doel. De hissatsu techniek wordt tegen gehouden door Endou. Je hoort Diam grommen en Reize kijkt angstig, het is toch niet…’. Endou schiet de bal uit, hij komt terecht bij Kidou die als een speer langs de middenvelders komt en door speelt naar Fubuki, ik zit naar hem te staren tot ik merk dat er iets vreemds aan de gang is met hem. ‘zie je dat’ zeg ik haastig tegen Keeve. ‘wat?’ zegt ze. ‘laat maar’. Fubuki schiet de bal en komt terecht achter de keeper, die rustig jongen is helemaal veranderd in een actiever iemand. Nu merkt Keeve het ook ‘hij was net nog rustig’ zegt ze tegen me. ‘ja dat bedoelde ik’. Het fluitje gaat, het is 2-1 voor Raimon. Ik krijg een lach op mijn gezicht. ‘we zijn dichterbij’ zeg ik tegen Keeve. ‘nog een paar teams en wij mogen tegen hun voetballen’. ‘Raimon is trots, ze denken dat ze nu al klaar zijn’ zegt Reize. ‘jullie snappen er niks maar, jullie hebben nu gewonnen maar wij zijn nog maar de tweede rank van Aliea Academy’. Opeens komt er zwarte rook waar een paar ogen in verschijnt. ‘ik ben Desarm van Epsilon, ik ben de eerste rank en Genimi Storm jullie hebben gefaald’ zegt hij en kijkt net als Reize die me angstig aan kijkt, maar ik lach erom. Het is mijn keuze of Genimi Storm nog een kans krijgt. Zijn lot zit in mijn handen.

Reageer (2)

  • Ladida

    Haha lol Reize is boos, dat is ook al zo grappig. Eigenlijk vind ik het gewoon grappig als er iemand boos is, want dan doen ze zo boos. xD dat is eigenlijk best wel logisch dat ze boos doen als ze boos zijn. :P
    Ga maar weer snel verder. En je had gelijk, deze story wordt steeds leuker, maar die andere is nog steeds leuker. dus daar moet je ook weer verder mee gaan. :P

    1 decennium geleden
  • LostGirl97

    wauw Keeve " reize is boos op je' Jij' een beetje" hoe droog -_-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen