ik ben niet zeker over dit hoofdstuk maar het wordt beter/leuker :D

Het heden

Na die verschrikkelijke afgang bij die auditie is mijn leven snel gegaan. En dat bedoel ik niet positief. Mijn vrienden en bandleden lieten me vallen omdat ik een mietje was volgens hun dat ik niet eens gewoon een auditie durfde te doen. “was dan maar verschrikkelijk afgegaan” zeiden ze tegen mij. ik startte aan mijn college dat duurde 2 jaar maar in die 2 jaar heb ik geen vrienden kunnen vinden iedereen in Chesire wist namelijk van mijn gefaalde auditie en vonden me een mietje. Ik werd gepest daar en soms nog erger.. maar zei er nooit wat van. Waarom zou ik? Ik ben toch niets waard? Ik ben niks meer waard sinds die ene dag… Alleen mijn moeder en stiefvader zijn nog hetzelfde en mijn zus Gemma natuurlijk. Zij vonden het niet erg het enige wat mijn moeder zei: “had dan gezegd dat je het eng vond” maar dat had ik natuurlijk niet gedaan. Ver in gedachte zit ik in de auto ik heb sinds een half jaar mijn rijbewijs (wonder boven wonder) gehaald. En als beloning daarvoor heb ik van mijn stiefvader en moeder een auto gehad. Dat was een van de weinige keren na die dag dat ik een echte glimlach liet zien. Ik heb vandaag afscheid genomen van mijn ouders en zus. Ik heb besloten een nieuw leven op te gaan bouwen in Londen. Hopelijk faal ik nu niet opnieuw….

Reageer (1)

  • Liebrecht

    Leuk :) Abo erbij!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen