Shin/Yu + einde, enjoy (:

Yu pov
In enkel een joggingsbroek opende ik de grote witte gordijnen van mijn luxieuze hotelkamer. Mijn grote tweepersoonsbed was opgemaakt en vele beige kussens met kanten randjes en friemeltjes sierde het. De sprei was oud roze en het bed zelf was gemaakt van wit hout, met een hemel een witte gordijnen. Tegenover het bed stond een grote kaptafel met een spiegel en een bijpassende kruk. An de linkerkant tegenover de deur stond een withouten kast, en aan de andere kant van mijn bed stond een nachtkastje van hetzelfde hout. Naast het nachtkastje stond een bureau met een stoel. In de laatste muur zat een glazen deur naar het balkon. Ik tuurde door de deur naar de zee toen ik de gordijnen opende. Dit was het meest luxe hotel wat we ooit gehad hadden. Ik hoorde iemand kloppen op de deur en draaide me om. ‘Jah?’ Vroeg ik. De deur ging open en Shin stapte binnen. Hij droeg enkel een lichtroze satijnen badjas, die hij met zijn linkerhand dicht hield. ‘Hey, mag ik je haarborstel lenen? Ik kan de mijne niet vinden.’ Zei hij met zijn zachte stem. Ik knikte en wenkte hem. Hij keek een beetje verbaasd maar liep toen binnen en sloot de deur achter zich. Ik pakte de zwarte haarborstel van mijn bureau en ging ermee op mijn bed zitten. Shin liep zachtjes naar de rand van mijn bed en ging erop zitten, met zijn rug naar me toe. Ik kroop iets dichterbij en begon heel voorzichtig zijn haren te borstelen. Shin legde zijn handen in elkaar gevouwen op zijn schoot. Toen ik zijn haar geborsteld had legde ik de borstel naast me neer en pakte voorzichtig de gladde stof op Shin’s schouders vast. Heel langzaam liet ik de stof van zijn tere schouders glijden en veegde al zijn haren naar een kant van zijn hoofd. Zachtjes plaatste ik een teder kusje in zijn hals, waar nu geen blonde lokken meer lagen. Met mijn handen streelde ik zachtjes over zijn schouders en bovenarmen. Zijn huid voelde zijdezacht onder mijn vingers. Heel voorzichtig plaatste ik nog een kusje in zijn nek, maar net iets langer en intenser dan net. Voorzichtig sloeg ik mijn armen om zijn middel en trok hem helemaal bij me op bed. Hij draaide zich om en nestelde zijn warme naakte lichaam tegen het mijne aan. Heel zachtjes begon hij kleine kusjes in mijn hals te plaatsen. Ik sloeg mijn armen om hem heen een streelde liefkozend over zijn rug. Hij liet zijn vingers over mijn borst glijden en beet zachtjes in mijn hals. Ik liet me achterover zakken en trok Shin bovenop me. Shin glimlachte even, drukte een vlinderzacht kusje op mijn lippen en ging daarna weer rechtop zitten. Hij begon mijn broek uit te trekken, en daarna ook mijn boxer. ‘Zo ben je veel mooier.’ Fluisterde hij. Ik streelde over zijn zachte wang en trok hem toen weer naar me toe. Hij kwam tegen me aan liggen en ik begon zachtjes lieve dingen in zijn oor te fluisteren. De lieve dingen begonnen snel naughty dingen te worden, en ik liet me over hem heen hangen. Voorzichtig drukte ik mijn lippen op de zijne en begon hem hartstochtelijk te zoenen. Ik sabbelde aan zijn onderlip en ik voelde een stukje van zijn tong. Langzaam speelde ik met zijn tong, en het werd steeds ruiger. Shin begon zijn heupen tegen me aan te schuren en ik voelde dat we beide een probleempje kregen. Shin kreunde zacht, en mijn adem versnelde. Ik draaide me boven op hem en begon over zijn tepel te wrijven. Shin kreunde speels en liet zijn nagels over mijn vel gaan. Ik rilde en drukte zachtjes een kusje op zijn borst. Ik zoende me een weg naar zijn andere tepel, nog steeds wrijvend over de ene. Shin holde zijn rug en sloeg zijn armen om mijn schouders. Zijn benen klemde hij om mijn middel en begon weer tegen me aan te schuren. Ik liet mijn lippen naar beneden glijden –waardoor Shin’s benen meer richting mijn schouders gingen, en ging even met mijn tong door het kuiltje van zijn navel. Shin liet zijn handen van me afglijden en greep zich vast in het dekbed. Voorzichtig likte ik aan zijn topje en Shin stootte een kreun uit. Ik glimlachte bij het zien van zijn genietende gezichtje en likte daarna over zijn hele lengte. Shin kreunde weer en ik streelde met mijn vingers langs zijn dijbenen. Teder nam ik zijne in mijn mond en sabbelde eraan. Shin begon meer en meer te kreunen, maar na even stopte ik weer. Shin keek me zielig aan en ik drukte een kusje op zijn neus. Langzaam klemde ik zijn benen weer om mijn middel en liet mijn handen via zijn dijbenen naar beneden glijden. Zijn lichaam was overal zo lekker zacht. ‘Yuki, toe.’ Fluisterde Shin blozend. Ik glimlachte en drukte een vinger in hem. Shin maakte kirrende geluidjes en ik deed er nog een tweede vinger bij. Shin murmelde wat en ik kromde en bewoog mijn vingers voorzichtig. Shin hijgde zachtjes en zijn ogen waren half gesloten. Ik glimlachte bij dit vertederende aanzicht en stopte er vervolgens nog een derde vinger erbij. Shin maakte genietende en kreunende geluiden en ik besloot dat het goed was zo. Ik haalde mijn vingers uit hem en Shin keek me even aan. ‘Ben je er zeker van?’ Vroeg ik hem zacht. Shin knikte en voorzichtig duwde ik mijn inmiddels harde lid bij hem naar binnen. Shin kreunde pijnlijk en onwennig. Ik streek zachtjes oer zijn wang en suste hem. Na even wennen begon ik voorzichtig in hem te stoten, en Shin kreunde zacht. Hij begon het steeds fijner te vinden en uiteindelijk kreunde hij luid van genot. Ik begon steeds harder te stoten en kreunde zelf ook. Een paar zweetdruppeltjes parelde over mij borst. Ik zag Shin met zijn ene hand naar zijn harde lid grijpen, maar tikte zijn hand weg. Ik begon hem te trekken op het zelfde ritme als het stoten, en Shin kirde en kreunde enkel maar luider. Ik voelde dat ik bijna kwam en stootte nog een paar keer extra hard. Met een luide kreun kwam ik in Shin. Shin kreunde ook en kwam vrijwel gelijk na mij over mijn hand. Ik bracht mijn hand naar mijn mond en likte zijn goedje er langzaam af. Shin had ene rode opgewonden blos op zijn wangen en voorzichtig ging ik weer uit hem. Ik ging uitgeput liggen en Shin kroop dicht tegen me aan. Ik sloeg een arm om hem heen en drukte een kus op zijn voorhoofd. ‘Ik hou van je.’ Fluisterde ik zachtjes. Shin glimlachte en fluisterde nauwelijks hoorbaar: ‘Ik ook van jou.’ Langzaam sloot ik mijn ogen en ademde rustig.

Reageer (2)

  • Uruha

    weet je hoe hawt dit is ;a

    1 decennium geleden
  • ChibiKiro

    Tell me if u want more btw (baby)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen