Foto bij Ulvida is gone to be?

Ik besluit om de tijd te nemen om erover na te denken, ik ga ze in spanning houden. In de ogen van Keeve zie ik dat ze Genimi nog een kans wil geven, maar als ik naar Desarm kijk zie ik in zijn gezicht dat hij niet kan wachten om te voetballen tegen Raimon. Ik wacht ook al lang, langer als hem zelfs maar ja, ik heb een hogere rank en dat wil ik zo houden ook. Ik wil niet wisselen. Ik weet echt niet wat ik zou doen, ik kijk naar Reize, die me bang terug kijkt. Ik vind het zielig voor hem aan de ene kant, maar als ik hem laat verbannen, is het weer een stap dichterbij dat ik tegen Raimon kan voetballen, en bovendien Reize commandeerde mij, wat is dus HELEMAAL niet leuk vind. Na een tijdje erover nagedacht te hebben, weet ik het. ‘Desarm, toon hem geen genade’ schreeuw ik, Reize kijkt me nog banger aan ‘nee, Ulvida alsjeblieft’ schreeuwt hij angstig terug. ‘het spijt me Reize, je had me maar niet moeten commanderen, je weet dat ik dat haat’ zeg ik en kijk naar Desarm die niet kan wachten om de zwartpaarse bal naar Genimi te schieten. Pandora zegt nog wat tegen me wat ik al niet meer versta door het geruis van de bal. ‘Desarm’ schreeuwt Reize als de bal voor hem stopt. ‘doe het niet’ schreeuw hij erachteraan. ‘Reize, je bent klaar nou, maak een hele lange wandeling in de sneeuw’ lacht Desarm. De bal komt tegen genimi aan, er komt een knal en dan is Genimi Storm verdwenen. ‘Desarm, nu is het jouw plicht om Raimon te verslaan’ zeg ik serieus. ‘ja dat weet ik, ik zal Aliea Academy niet nog een grote fout bezorgen’ zegt hij en gaat terug naar de basis. Ik loop naar Keeve die me boos aankijkt. ‘je had Reize nog één kans moeten geven’ zegt ze als ik naast haar sta. ‘en dan? Kijken hoe Reize nog een fout maakt’ zeg ik stug en loop naar Raimon. Het lijkt wel of ze me uitlachen, vooral die Kevin. ‘denk maar niet dat jullie nu klaar zijn’ zeg ik. ‘Er zijn nog betere teams dan Genimi Storm, een daarvan is mijn team’ zeg ik kwaad. En ga samen met Keeve terug naar de basis. Als we aangekomen bij de basis zijn, zie ik dat ze me boos aankijken, behalve de leden Epsilon, die zijn blij dat ze nu eindelijk mogen voetballen. ‘Ulvida, dat was niet slim’ zegt Gazel als hij me ziet lopen. ‘alsof jij altijd alles goed doet’ zeg ik kaatsend. Hij kijkt me gekwetst aan, maar daar geef ik niet om. Ik loop door naar Vader. Hij wachtte me al op. ‘zo, jij hebt dus al vooruit gedacht’ zegt hij tevreden. ‘nou, het team denkt anders’ zeg ik. ‘ze moesten toch een keer verbannen worden’ zegt hij, ‘Raimon traint’ zegt hij, dat herhaalt hij de hele tijd. ‘Vader, wij moeten nu ook anders trainen of misschien wat spelers die het aan kunnen ook spierversterkers geven.’ ‘hun kunnen het niet aan, zelf de captains niet’ zegt hij. ‘nu, zeg je het net alsof ze niks kunnen, dan kunnen we ze meteen allemaal verbannen’ zeg ik spottend. ‘Ulvida, wat is er?’ zegt hij. ‘nou, als je het wilt weten, HELEMAAL NIKS’ schreeuw ik in zijn gezicht. Ik schrik van mezelf, ik zit te schreeuwen tegen Vader, zijn gezicht nog wel. maar ik ben niet zo’n iemand die snel excuses aanbiedt. Ik loop weer weg, ik ben net bij de deur of Vader roept me terug. ‘Ulvida wat is er met je’ vraagt hij nogmaals. ‘GAAT JE HELEMAAL NIKS AAN’ schreeuw ik weer. Ik loop naar gauw weg want nu ben ik echt gek bezig. Twee keer schreeuwen tegen Vader. ‘zoww, wat was jij aan het schreeuwen tegen Vader, heb je nooit eerder gedaan’ lacht Burn spottend. ‘ik durf tenminste’ zeg ik waardoor zijn lach van zijn gezicht af gaat. ‘nu niet zo brutaal doen Ulvida’ zegt hij dreigend. ‘nu niet zo gaan dreigen Burn’ zeg ik kaatsend. Zo loop ik hem een beetje uit te dagen. Tot hij me net wil aanvallen of Gazel komt eraan en houdt hem tegen waardoor ik lachend weg loop. ‘Ulvida ik krijg jouw nog wel’ schreeuwt hij Gazel probeert hem af te koelen maar dat gaat moeilijk. Ik schreeuw nog even dat het hem niet lukt. En loop dan de hoek om me kamer in.

Reageer (3)

  • DeNaamIsGideon

    NEE MAAR REIZE IS VEEL LEUKER DAN DESARM.
    sorry ik heb net als Ulvida aggressie problemen

    7 jaar geleden
  • LostGirl97

    Wauw ze moet op agressie terapie

    (haha als ik er was was ik voor gemini gesprongen en had de bal naar Desarm geschopt xD)

    Srry ben droog bezig

    1 decennium geleden
  • Ladida

    Haha, zij is ook al boos xD allemaal boze mensjes hier :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen