Foto bij 013

Oke, weer nieuw hoofdstukje! :) + Foto.
Hahah, tips en complimenten altijd welkom.

Rachel.

De dag zelf was best snel verlopen, we zaten alweer in de auto. Ik keek naar Niall en beet zacht op me lip. Ik keek weer naar buiten, me vader, of meester was aan gearesteerd, samen met mijn meesteres. Ik had een sms gekregen van Anna. Ze was helemaal blij en alles, ik glimlachte en keek naar Niall en boog me voor over en drukte een kus op zijn wang. 'Echt bedankt voor alles' zei ik zachtjes. Ja ik meende het, als ik Zayn niet had ontmoet had ik Niall ook niet ontmoet. Ik beet zacht op me lip toen Niall naar me keek en glimlachte. Ik glimlachte zwak. 'Best raar, ik heb al tijdje niets meer van Bo gehoord' zei ik zacht en frunnikte wat aan me jurkje. 'Ik ben bang dat haar iets is over komen' zei ik zacht en keek naar hem, ik hoorde hem niets zeggen. 'Jij kan hier ook niets mee' zei ik en grinnikte even zacht. 'Ik ken die Bo niet echt' zei Niall voorzichtig, ik knikte langzaam. 'Ze was niet altijd aardig tegen me' zuchtte ik. En zag op de borden allemaal plaats namen staan. 'Moet je trouwens nieuwe kleren? dan gaan we naar de stad' ik glimlachte breed, en keek naar Niall. 'Ja lijkt me leuk, ik heb geen zin om in dit jurkje te lopen' zei ik en zag Niall lachen en knikken. 'Maar ik betaal wel zelf' zei ik gelijk. 'Hoezo?' zei Niall en keek me aan. Ik haalde me schouders op. 'Omdat je al genoeg gedaan hebt voor me' zei ik zacht en glimlachte. Ik zag hem even blozen en knikken. We reden de snelweg af en reden op een auto weg, we volgde een paar bordjes.

Naar een halfuur gezocht te hebben, hadden we eindelijk de stad gevonden. Ik stond op uit de auto pakte me tas en sloot de deur. Ik glimlachte naar Niall en keek even naar me wond op me been. Gelukkig was het minder ik liep naar hem toe en pakte zijn hand vast. 'Hoe gaat het eigenlijk met je been?' vroeg Niall terwijl we rustig door liepen. 'Het gaat wel goed' zei ik tegen hem, dat was ook wel zo. Ik had niet echt pijn meer, soms een beetje een tinteling en jeukend gevoel, maar dat ging wel over. We liepen de stad in en me ogen glunderden, ik had al lang niet meer geshopt. Ik keek naar de vele winkels, ik had wel medelijde met Niall. 'Als je ergens in wilt moet je het zeggen' zei Niall. Ik knikte gelijk en keek om me heen. Ik nam hem mee naar een leuke winkel, ik zou gewoon een paar broeken, shirten en ondergoed slaap kleren sport kleren. Gewoon alles wat ik nodig heb. Ook tandenborstel haar producten en al die dingen. Ik liep naar de make-up af deling, en haalde wat make-up en haar producten. Ik liep naar de kassa en betaalde de spullen. 'Nu nog kleren en alles' ik glimlachte zwak en liep vervolgens weer naar buiten met Niall en richting een leuke winkel met kleren, ik haalde drie shirtjes, een vest een paar broeken een blouse en twee paar schoenen, wat leuke riempjes. Een joggings broek en nog een paar hemdjes, en nog wat asscoiares, Ik had nog best veel geld van het werk, aan gezien ik ook na elke nacht wat voor mezelf achter hield. Ik was niet van plan om het voor niets te doen. Na het betalen liep ik naar buiten. 'Ik moet nog even ondergoed enzo halen, je hoeft niet perse mee hoor, dan wacht je maar voor de winkel' ik glimlachte naar hem, ik snapte het wel als die niet mee wilde. Hij knikte. 'Geef je tas maar dan wacht ik wel. 'Oke' ik gaf hem de tassen en liep de lingerie winkel in en pakte een paar onderbroeken. En bh's van die simpele. Ik beet zacht op me lip toen ik een mooie rode met leuke kanten lingerie setje zag. Best uitdagend zo'n setje. Ik pakte het en nam die ook nog. Ik vond hem wel mooi, en misschien dat die ook nog van pas kwam. Ik liep naar de kassa en legde alles neer. De getallen liepen weer op en ik betaalde de vrouw die me een beetje raar aan keek maar toen me wissel geld gaf. 'Een fijne dag nog' zei ze, ik glimlachte. 'Het zelfde' ik liep naar buiten naar Niall. 'Ik ben klaar' zei ik. 'Oke zullen we dan weer gaan? Het is ongeveer nog een uurtje rijden' zei hij. Ik knikte. 'Is goed' ik haakte mijn arm bij hem in en zo liepen we naar de auto.


Hope you like.

Reageer (3)

  • GistriaLisse

    Zalige story ze moet echt bij Niall blijven

    1 decennium geleden
  • Payno

    veder!!!
    (H) nialler (H)
    x

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen