Foto bij 027 Mexx Smith

Elleuw
Ik zat dus zo te denken hea (Jaah dat kan ik ook (wonderbaarlijk hea!))..
Okey serieus.... (niet dat ik dat echt goed kan...)
Maar ik zat zo te denken toen ik weer eens een Q&A tegen kwam op Quizlet...
Tjeez hier ben ik echt slecht in... Mijn punt in ieder geval was dat jullie me altijd vanalles kunnen vragen en dat wil ik best met alle liefde beantwoorden:).
Alleen zelf vind ik mij niet echt interessant genoeg voor een Q&A... Dus daarom doe ik daar niet aan xD....

Tjeezzz ik heb honger... Vanavond gaan we bij vrienden eten... Net zoals zo ongeveer elke zondagavond :p.
Mijn familie heeft trouwens besloten dat we met kerst gaan BBQ'en...
Jup ze zijn raar....

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • NiMaPayne

    Wtf! Dit kun je niet menen! Ze blijven gwn beste vrienden!? Dat kun je niet menen! Oke ik haat dit verhaal nu! Maar toch lees ik door..... hopelijk komt alles nog goed....... anders ga ik melanie zelf vermoorden! (Zover dat kan in mijn gedachten....)

    1 decennium geleden
  • LoveBambi

    Neeeeejjj!!! Killa dit is niet eerlijjjjjkkk!!!! *huilt*

    Snel verder jij!

    1 decennium geleden
  • kaaskopx

    Wauwiee,snel verder xoxo

    1 decennium geleden
  • ilovehazzax

    Ughhh... Melanie •___•

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Nu nog Melanie weg, en Mexx en Harry samen en hun leven is compleetxD
    Snel verder....
    xxx(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen