Foto bij 014

Nieuw hoofdstuk.
Zijn jullie benieuwd hoe Rachel er uit ziet?

Rachel.

Ik zag dat we er waren en keek naar buiten, ik zag het buiten lampje branden. Ik glimlachte zwak en stapte uit inmiddels was het al donker geweest. Ik pakte mijn spullen en liep met Niall mee. Hij opende de deur en hield hem voor me open. 'Oeh gentelmen' ik giechelde en liep dus naar binnen in een donkere hal. Ik zag langzaam het licht aan gaan. Niall hing zijn jas op en ik volgde zijn voorbeeld. Ik keek hem aan. 'Kan ik zo even douchen?' vroeg ik zachtjes. Hij glimlachte en knikte. 'Natuurlijk' hij deed het licht boven aan en trok me mee naar boven toe. Ik keek hem aan en glimlachte zwak. Ik keek boven, het was een klein leuk huis. Ik voelde me mobiel gaan en keek er op, een bericht van Anna. Hee, ben jij bij Niall? Ik ben met Zayn kunnen we langs komen, zo iets zei hij? xAnna ik keek even naar Niall. 'Mag dat?' vroeg ik aan hem en liet hem het berichtje zien, ik zou het echt geweldig vinden als Anna hier was. Hij glimlachte breed en knikte. 'Natuurlijk' ik glimlachte naar hem. 'Oke, dankje' ik drukte vluchtig een kusje op zijn lippen en smsde haar terug. Heee ja is goed! Tot zo xxR ik drukte op verzenden. Niall liep naar een deur die hij opende. 'Dit is dus de douche' zei hij en liet me zien waar alles lag. En hoe de kraan werkte. Ik keek hem aan en glimlachte breed. Ik sloeg me armen oom hem heen en drukte hem tegen me aan. 'Echt heel erg bedankt Niall' zei ik en keek hem lief aan en glimlachte. Ik liet hem langzaam los. 'Geen probleem, zeg maar als er wat is' ik had geknikt en draaide de deur opslot toen hij de badkamer uit was. Ik liet mijn jurkje vallen en mijn lingerie setje en gooide dit alles in een mand. Ik stond nu naakt, en draaide de kraan open. Ik keek naar het litteken op me heup en half over me buik. Vreselijk lelijk, dat had me vader nou meester gedaan. Ik werd gestraft, ofzo. Ik kan het me niet meer goed herrineren alleen dat ik vreselijke pijn had. Volgens mij was ik dertien. Ik stapte onder de douche en voelde hoe de stralen over me heen gleden. Die litteken maakte me best wel onzeker.

Ik was helemaal weer opgefrist en zat in me slaap kleren. Ik keek om me heen en keek toen naar Niall. 'Waarom ging Zayn eigenlijk naar ons toe?' vroeg ik en nam een hapje van de tosti die Niall had klaar gemaakt. 'Behoeftes' mompelde hij. Ik knikte langzaam en at van me tosti. 'Oke' zei ik met een half volle mond. Ik keek naar me bordje en toen weer naar Niall. 'Hier is toch wel een school in de buurt?' ik glimlachte zwak. Ik had nu al zin om naar school te gaan, gewoon de eerste keer in me hele leven. Ik keek de keuken door. Echt super schattig en keek toen weer naar Niall. 'Ja best veel' hij glimlachte en ik knikte. Ik at verder van me tosti en veegde toen de kruimels van me vingers, toen ik hem op had. 'Gesmaakt?' vroeg Niall lief. Ik glimlachte en knikte. 'Jazeker' ik haalde een hand door me wat vochtige haren heen en hoorde toen de deur bel gaan. Ik hoop dat het Zayn en Anna zijn. Niall staat op en volgt zijn weg naar de voordeur. Ik hoor hoe hij de deur van het slot haalt. 'Zayn!' zei hij. Ik stond gelijk op en liep naar de deur. 'Anna!' ik liep op haar af en zijn naar mij en ik knuffelde haar. Ik hield haar dicht tegen me aan. En voelde een paar tranen rollen. Ik keek haar aan en glimlachte zwak. 'We zijn vrij' zei ik zacht en drukte een kus op haar voorhoofd. Ze knikte en glimlachte zwak, ze zei niets. Het was fijn dat we weer bij elkaar waren, en dat we nu gewoon een nieuw leven konden leiden. Ondanks ons erge verleden.


Reacties?

Reageer (4)

  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • Payno

    mooi geschreven!
    ja! ik wil weten hoe Rachel er uit ziet ^^
    snel veder!
    x

    1 decennium geleden
  • Lavanya

    Mooi geschreven, snel verder!

    1 decennium geleden
  • ZachelleX

    Super geschreven ! ;)
    Snel verderr x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen