Foto bij Waarom?

Liam POV
'Waarom, Zayn, waarom sta je ineens aan hun kant?' vraag ik terwijl ik opsta en richting Zayn loop.
'Kijk, het was laat en we hadden nog een concert dus besloot ik om een luchtje te scheppen en dacht aan alles wat er gebeurd was. Ik wilde weten wat ik kon, maar ik wist dat het gevaarlijk kon zijn dus wilde ik een teken. Toen hoorde ik de klok van de Big Ben twaalf uur slaan. Dat was mijn teken', zegt Zayn, die toch een beetje spijt heeft.
'Wat kan je dan?' vraagt Niall met een half kippenpootje in zijn mond.
'Zwijg Niall, dit is tussen mij en Zayn', zeg ik denkelijk net iets te luid.
'Weet je, eigenlijk hoef ik het niet eens te weten, gaan jullie maar superheld spelen, gaan jullie maar vliegen en mensen oppakken, het zal niet lang duren voor jullie ook opgepakt worden!' roep ik, terwijl ik naar buiten loop.
'En cancel het concert maar weer, het is niet alsof de fans het vreselijk zouden vinden', roep ik nog na.

Niall POV

Liam verpest alles, ik mag niks weten, niks doen wat gaat hij straks doen? Me op een dieet zetten?
Ik zie Zayn achter Liam aangaan, Harry achter Zayn en Louis achter Harry.
Ik ben nu helemaal alleen met mijn kippenpoot, die helaas bijna op is.
Dat betekent dat ik moet melden dat iedereen weg was.
Of ik kan een solo concert geven. Nee, dat is dom, gewoon het gaan melden en dan nog een paar kippenpoten halen.

Louis POV

Ik ga achter Harry aan, hij mag geen gekke dingen doen.
Harry is snel… Of ben ik gewoon traag? Ik moet stoppen met denken en gewoon doen.
Ik maak een sprong en land op Harry, waardoor hij op de grond ligt.
'Wat doe je?!' roept Harry, die probeert op te staan.
'Ik hield je tegen.'
'Om wat te doen? Een probleem op te lossen?'
'Oplossen? Je gaat het alleen maar erger maken! Het probleem is dit hele gedoe, dat kan je niet oplossen, je moet er mee leren leven. Ga nu gewoon naar huis.'
'Fine.'
Harry raapt zijn zwaard op, dat hij blijkbaar bij had en had laten vallen, en loopt weg.
Ik zie dat Zayn Liam heeft ingehaald en besluit om ook gewoon naar huis te gaan.

Reageer (4)

  • Ledecky

    Love de kippenpootjesobessie.

    1 jaar geleden
  • l_l3

    Genialiteit, lol :'D

    1 decennium geleden
  • Ledecky

    Dit verhaal is zo geniaal.

    1 decennium geleden
  • Mundane

    Lol, Niall met zijn kippenpootjes :'D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen