Foto bij If you believe - 28

Nel POV

Wanneer ik in de gang kom van onze kamer, hoor ik veel gelach. Ik herken de lachjes meteen en loop nieuwsgierig naar de kamer. Wanneer ik de kaart in het elektrisch ding steek, wordt het ineens veel stiller in de kamer. Precies of ze geschrokken zijn van iets. Wanneer ik de deur opendoe, zie ik Niall en Zayn daar zitten. Niall heeft een gitaar in zijn hand en Zayn kijkt zenuwachtig naar hem. Wanneer ik echt in de kamer sta, begint Niall te spelen. Ik weet niet wat ik moet doen of zeggen, dus blijf ik daar maar staan. Dan begint Zayn te zingen. "Your hands fits in mine like it's made just for me.." Wanneer hij stopt met zingen, komt Liam out of the blue tevoorschijn en gaat verder. Wanneer Zayn hem weer aanvult, krijg ik lichtjes tranen mijn ogen. Dit is echt het liefste wat een jongen ooit voor me gedaan heeft! Mijn tranen doen Zayn lichtjes lachen. Echt zo schattig. Daarna komt Louis tevoorschijn. Hij gaat zitten, neemt een gitaar en begint, met een best wel grappige blik, te spelen en te zingen. Hij heeft echt een engelen stem. Zeker in dit liedje. Het is gewoon perfect. Dan komt Harry met zijn prachtige stem. En om mij zeker dood te krijgen lacht hij nog eens zo mooi ook. Als laatste begint Niall zijn solo. Het is hun gelukt. IK BEN DOOD. Dit is gewoon zo perfect. Mijn vriendje dat samen met zijn vrienden, mijn favoriete band, zo maar eens een liedje voor mij gaan zingen. Ik moet gewoon wenen omdat het zo mooi is. Wanneer ze gedaan hebben met zingen, kan ik me niet inhouden om naar Zayn te lopen. Hij wou zich net rechtzetten, maar ik duw hem terug. Terwijl de andere jongens met ons aan het lachen zijn, geef ik Zayn een lange kus. "Dank je. Echt waar. Dit is het liefste wat iemand ooit voor me gedaan heeft. Het was zo prachtig", fluister ik in zijn oor. Maar het was blijkbaar iets luider dan fluisteren, want de anderen kunnen hun 'aww' maar amper binnenhouden. Best wel grappig eigenlijk. "Wel, waar blijft die vaas nu?", vraagt Louis geïrriteerd. Alle jongens lachen en ik kijk hen verward aan. "'t Is niks hoor. Gewoon een grapje", zegt Niall. Ik lach even en zet me dan goed op Zayn zijn schoot. "Wel, nu jullie stem toch opgewarmd is. Kan je er niet direct een concertje van maken?", probeer ik. "Een concert? Hier? Dat is een beetje moeilijk vrees ik. Maar een extra nummertje kan toch wel. Niet?", antwoordt Liam mijn vraag. Alle jongens stemmen toe en Niall begint te spelen. De tonen van Live while we're young komen uit de gitaar. Ik begin in mezelf te fangirlen. 't Is niet omdat ik iemand van het date, dat ik dat deeltje directioner zomaar kwijt raak. Het gebeurt niet elke dag dat ze zomaar beginnen te zingen in jouw kamer. Ik bedoel maar. Omdat ik het zo'n leuk liedje vind, zing ik heel stilletjes mee. Wanneer ze gedaan hebben, klap ik super luid. "Ik denk dat ze het leuk vindt", lacht Harry. "Ja hoor, lach maar met me. Alsof one direction ooit voor jou zou zingen." Harry kijkt me aan. "Daar heb je een punt." Ik doe een yes gebaar en richt me dan tot Niall. "Niaaaaaaall", begin ik vrij subtiel. "Wat is er?" "Zou je mij een stukje willen aanleren van Little things op je gitaar?", vraag ik met een lichte glimlach. "Tuurlijk, kom hier." Ik geef Zayn een kusje op zijn wang en ga naar Niall.

Nieuw stukje! En morgen terug school... ): wat hou ik toch van vakantie, haha. Anyway, hope you like it! xoxo

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Super leuk gevonden met Little Things!
    Iep, ik zou ook dood zijn als Zayn dat voor mij deed, ahhh!
    Snel verder alsjeblieft! xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen