Foto bij Love #Twelve

The reason the boys don't do anything with their work is because they have a short vacation (: ^ FUCKING NICE O.O

Ik liep maar wat rond, ik had geen flauw idee wat ik kon doen. Liam was weg, Louis en Harry ook, Zayn sliep en Niall was weet ik veel wat te doen. Liam had gezworen dat als ik nu ging 'werken' dat hij me ging vermoorden, dus deed ik het maar niet. Ik werd er gek van. Ik liep nu door de hal, en hoorde ergens gitaarklanken vandaan komen. Hadden ze hier een gitaar? Ik draaide me om en ging naar de plek waar de klanken vandaan kwamen. Ik kwam een deur tegen, die ik nog niet ontdekt had. Ik maakte hem open en zag dat hij naar beneden liep het was er aardig donker, maar ik wou graag weten waar het vandaan kwam. Ik liep voorzichtig de trap af, een wonder dat hier een zacht, dik tapijt lag net zoals in de woonkamer, en opende voorzichtig de deur die onder aan de trap stond. Ik kwam in een énorme ruimte waar allemaal instrumenten stonden en ik zag meteen Niall's rug. Hij had een gitaar in zijn handen, aangezien het duidelijk gitaarklanken waren. Ik sloop voorzichtig de ruimte binnen, en sloot zacht de deur. Niall was volgens mij te druk bezig met het gitaarspelen, en ik pakte zachtjes ook een gitaar. Hij was perfect gestemd, en ik ging voorzichtig tegen de muur aan, op de grond zitten. Ik luisterde welk liedje hij speelde - ik kende alle liedjes, vroeg me niet waarom - en begon mee te spelen. Het was niet zo'n liedje wat je verwacht had ofzo... When we stand together van Nickleback. Ik sloot mijn ogen, iets wat ik altijd deed wanneer ik gitaar speelde. Totdat ik onderbroken werd door het geschreeuw van mijn vader dat ik mijn mond moest houden omdat ik soms automatisch mee zong en het ik niet kon zingen. Iets wat waarschijnlijk ook dit geval was, want toen ik klaar was staarde Niall me met open mond aan. Ik schrok me dood, serieus. Hij viel bijna van zijn stoel af, ook al zat hij op een bank. Ik voelde de tranen in mijn ogen springen, ik wist dat ik niet kon zingen. Het was ook meer uit automatische dan dat ik het uit mezelf deed. Zonder dat ik het gemerkt had liepen de tranen over mijn wangen, en had Niall me al in een knuffel getrokken.
"D-dat was prachtig" hoorde ik hem stotteren.


Yeah, it's short... I'm on school now so I can't write a bigger part... Hope you like it? (: x



Reageer (2)

  • philtatos

    I LOVE IT OMG

    1 decennium geleden
  • Niallerx3

    no! what do you think of me? ;o I don't like it!!!!!

















    I love it ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen