Foto bij 059 mundi aequilibrio

Hoi hoi! Ik ben (weer) ziek:'(. Ik ben best vaak ziek:(, dus ik ga maar wat typen haha:D Ik kreeg allemaal reacties van dat Mundi een bitch is xD, valt eigelijk wel mee hoor, ik snap wel dat jullie het denken;) Lees ze!

Natura.

'Fay, kom eens' zei ik met mierzoete stem, dat was wel zo aanlokkelijk. Fade en Fay kwamen allebei naar buiten, ik zag Fade verbaasd kijken. 'Geen tegenspraak Fade!' zei ik streng, en Fade knikte kort. 'Kom mee Fay' zei ik rustig, en Fay schudde haar hoofd 'Ik kom niet mee, toch Fade?' zei Fay, en keek hopeloos naar Fade, die langzaam afdroop. Fade liep wee terug richting de kamer, en Fay wauw meelopen, ze probeerde het onopvallend te doen, ik hoorde de zachte tripplgeluiden, richting de deur vertrekken. Ik stak mijn hand uit, die ik rustig, en vermakelijk balde tot een vuist. Fay liet zachte piep geluiden horen, terwijl ze langzaam naar de vloer zakte, de pijn was zichtbaar in haar ogen. Elvyne draaide haar hoofd zichtbaar, ze wilde waarschijnlijk de pijn niet zien waaronder Fay leed, anders zou het haar alleen maar meer pijn doen. Aine begon de opgekropte woede over mij niet meer te beheersen. Ze schreeuwde luid en pakte mijn hand vast, met mijn andere hand duwde ik haar richting de muur, en begon ik met mijn hand te knijpen. Pareltjes zweet dropen langs mijn hoofd, en kneep mijn ogen tot kleine streepjes. 'Terra sateram' fluisterde AIne, met een gorgelende stem. Ik schrok van de woorden, en mijn gedachtes begonnen angst te tonen, de angst die ik nooit meer wauw zien. Ik begon zichtbaar te hijgen, toen er een er een enorme rookwolk op stoof, en ik wist dat het te laat was. Daar stand mister magic, hierheen gekomen via zijn glazenbol. 'Waarom doe je nooit eens iets goed?' schreeuwde hij naar mijn hoofd, tranen dropen uit mijn ogen langs mijn wangen, de drie meiden keken hem verbaasd aan. Mister Magic droeg een beige mantel, met te grote mauwen. 'Wie is zij, mister Magic?' vroeg Aine, voorzichtig. 'Mijn dochter' antwoordde hij, en wierp mij een minachtende blik. 'Dus toch! Je broer had toch gelijk Elvyne!' gilde Aine, en wierp een enthousiaste blik naar Elvyne, die iets mompelde over; geen famillie, en nepvrienden. 'WAAROM KAN IK NIKS GOED DOEN!?'schreeuwde ik, en rende huilend weg, ik was het helemaal zat!

Geef toe, dat hadden jullie nie verwacht:P

Reageer (1)

  • Marly2801

    lekker voor haar! moet ze hun maar niet killen!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen