Oke oke! Hier dus een foto van hun.
Links : Rachel.
Recht : Anna.

Rachel.

Na een tijdje Anna vast gehouden te hebben liet ik haar weer los. Ik veegde haar tranen weg en glimlachte zwakjes naar haar. Ik trok haar mee naar de kamer ren plofte neer op de bank. 'Wow wat heb je met je been gedaan?' vroeg Anna en pakte me been vast en trok hem wat omhoog waardoor ik omviel. Ik trok me been los en grinnikte even. 'Ik heb die chip verwijderd' ik beet zacht op me lip. Haar mond zakte half open. 'Serieus?' zei ze en ik knikte. Ik zag hoe ze aan haar onderbeen voelde. 'Ik heb hem nog' mompelde ze zuchtend. Ik knikte. 'Ach ze kunnen ons toch niets meer doen' ik woelde met me hand door haar haren heen waardoor het alle kanten op stond. Ze keek me kwaad aan. 'Niet leuk' zei ze zo serieus mogelijk. En ze schoot in de lach. Ik glimlachte zwak. En stond op. 'Niall we gaan naar de logeer kamer' riep ik naar hem en trok Anna van de bank af en trok haar mee naar boven. Ik liep de gang op en opende de slaapkamer deur. 'Dit is zelfs nog beter dan onze eigen kamer..' zuchtte ik zacht en zakte tegen de muur aan en keek naar Anna die glimlachend knikte. 'Inderdaad' zei ze en liep naar me toe en en ging boven op me schoot zitten. Ik begon te lachen. 'Niet doen' ze grijnsde en viel toen van me af en ging naast zitten. 'Ik ben echt zo blij he' fluisterde ze zacht. Ik knikte. 'Ik ook, echt heel erg.. ' ik sloot me ogen en rilde even. 'Nooit meer met die vieze mannen naar bed' joelde ze half. Ik lachte even kort en knikte toen. 'Inderdaad' ik trok mijn slaapbroekje wat naar beneden. Het was even stil, maar dat maakte niet uit ik genoot wel van de stilte. Ik stond na een tijdje langzaam op. 'Ik heb al nieuwe kleren gehaald' ik glimlachte en pakte de tassen en begon ze een voor een aan Anna te laten zien. Ze pakte de kleding setjes en ze keek er na. 'Echt leuk' zei ze. Ik glimlachte en knikte. Ik stond op. 'Ik ga naar de wc' zei ik en liep de gang op en zocht naar de wc. Ik liep de wc in en deed me behoeftes. Ik wastte me handen en liep weer terug naar de logeer kamer en bleef in de deur opening staan en voelde me wangen even gloeien toen ze het rode lingerie setje vast hield. Ze lachte even. 'Serieus?' ik liep naar haar toe en en zakte bij haar neer. En gritste de bh uit haar handen. Ik hoorde een kuch en zag Niall naar ons kijken die even zijn ogen op de bh liet vallen. Ik liet hem vlug vallen tussen de andere spullen. 'Gezellig?' grinnikte hij even. Ik knikte. 'Ja hoor' zei ik en beet even op me lip. 'Ik zou zo nog even wat bedden klaar zetten enzo, en als jullie willen slapen moeten jullie het zeggen' zei hij. Ik glimlachte zwak. 'Ik wil ook wel bij jou in bed hoor, schilt jou minder moeite.. ' zei ik zacht. Ik zag hem glimlachen. 'Oke dan' ik keek naar Anna. 'Dan ga ik wel bij Zayn, hier in deze kamer' zei ze. Ik zag Niall knikken. 'Is goed' hij liep de gang weer op en sloot de deur achter zich. 'Waarom dat setje Rachel?' ze keek me aan.


Reacties? :)

Reageer (5)

  • Nikita1993

    Please schrijf nog een stukje, i'm in love :)

    1 decennium geleden
  • nialldream

    Snelverder<333.
    xx

    1 decennium geleden
  • Payno

    ahhwww Niall is zo lief! :3
    snel veder! (:
    x

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    Oehw nu wil ik Rachels antwoord weten! Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen