Foto bij 11.

THUESDAY 4 SEPTEMBER

Elena Johnson

Ik liet me op de bank zakken er kroop tegen Louis aan. Harry en Niall gingen op de andere bank zitten. Niall en Harry hadden allebei een grijns op hun gezicht. 'Wat?' vroeg Louis. 'Jullie zijn zo leuk samen. En nu gaan jullie trouwen en jullie krijgen een kind en ik ben zo blij voor jullie,' zei Niall, en Harry knikte instemmend. Ik glimlachte. 'Als het een jongetje wordt, vernoemen jullie hem dan naar mij?' lachte Harry. Ik haalde mijn schouders op. 'Harold kan best al tweede naam,' zei ik en ik keek even naar Louis, die knikte. 'Harold James Tomlinson,' mompelde Louis. Ik glimlachte. James kwam natuurlijk van Niall. 'Alleen nog een eerste naam,' zei ik. 'Tommie!' 'Tommie Tomlinson?' vroeg ik lachend. 'Klinkt toch leuk?' grijnsde Harry. 'Denk je niet dat hij daarmee gepest gaat worden?' 'Tommie wordt heel sterk, die trek zich daar niks van aan,' zei Louis vastberaden. Ik trok mijn wenkbrauwen op. 'Als jij het zegt,' grinnikte ik. Hij drukte een kus op mijn hoofd. 'We weten nog niet eens of het wel een jongen wordt,' zei hij. 'Hoe wil jij je dochter dan noemen?' 'Als tweede naam Lily,' zei ik zachtjes. De grijnzen van de jongens gezichten verdwenen. 'Louis trok zich even iets dichter tegen me aan. 'Ik vindt het prachtig Elena,' zei hij zachtjes. Ik glimlachte. Mamma zou haar kleinkinderen nooit kunnen ontmoeten. Toch wilde ik er vandaag niet aan denken. Vandaag was een feestdag. 'Sophie? Jennifer? Allison?' stelde ik toen snel voor om te sfeer niet helemaal te verpesten. 'Allemaal mooi,' zei Harry. Ik glimlachte. 'We hebben nog zo lang, waarom zouden we er nu al over nadenken?' 'Je hebt gelijk,' zei Louis. 'Hoe gaat het met Harry,' grijnsde hij toen. 'Goed, veel bezig met muziek, het schrijven van liedjes en zo. Verder veel aan het werk in de praktijk.' Harry had zijn diploma fysiotherapie gehaald en had samen met een medestudent een kliniek opgericht. Het ging in het begon wat stroef, maar het ging steeds beter. 'En in de liefde?' Harry kleurde rood en wendde zijn blik af. 'Je bent verliefd!' gilde Louis blij. Harry wist niet hoe snel hij zijn hoofd moest schudden. 'Dat is niet waar!' riep hij, maar het kwam er niet echt overtuigend uit. 'We zien het toch aan je. Volgens mij heb je het flink te pakken,' lachte ik. Harry zuchtte diep. 'Goed, ik ben verliefd, maar het gaat nooit iets worden, dus ik moet het maar snel uit mijn hoofd zetten,' mompelde hij. 'Heeft ze een vriend?' raadde ik. Harry stond op. 'Sorry, ik moet gaan. Bedankt voor het lekkere eten,' zei hij. 'Harry,' zei ik verbaasd. 'We zullen het er niet meer over hebben. Blijf alsjeblieft?' vroeg ik. Hij zuchtte diep en liet zich weer naast Niall op de bank zakken. Louis begon Niall snel te ondervragen, terwijl ik nog bezorgd naar Harry keek. Hij ontweek mijn blikken en al snel gaf ik het op. Ik concentreerde me op Niall, die vrolijk aan het vertellen was over zijn werk in de muziekwinkel. 'Zal ik een kijken hoe vaak jullie optreden al bekeken is?' vroeg ik toen. De rest knikte instemmend en ik stond op om mijn laptop te zoeken. Ik pakte hem van de tafel af en ging weer naast Louis zitten. Ik drukte de laptop aan en keek naar Niall. 'Misschien zijn jullie wel de nieuwe hit op youtube,' grinnikte ik terwijl ik op mijn account inlogde. 'Zie je het voor je. Het kleine lokale bandje dat youtube overneemt,' grinnikte Harry. Ik ging naar youtube en zocht het filmpje op. Er kwam een enorme grijns op mijn gezicht. 'Nou, jullie zijn een heel eind op weg.'

Yeah, al 24 abo's! We zijn op de goede weg. Vind het wel jammer dat ik gisteren maar 5 kudo's van jullie heb gekregen $: Anyway, weer een stukje! X

Reageer (3)

  • Lordd

    Okay, eerst begon ik te denken dat Harry gay was, maar nu ik de reacties onder mij lees, lijkt me dat.. passender in dit verhaal. Die titel zegt al veel.. OMG DIT WORDT ECHT AWESOME OMG OMG OMG =D

    1 decennium geleden
  • TheRealThes

    okée wie vnd harry leuk. toch niet elena hé??
    snel verder
    Xx

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    HARRY IS VERLIEFD OP ELENA EN SNAP IK JOU TITLE,DE BABY HARRY!!!! aaah dit is zo goed!!! :D
    oh by da way, Linzy is een mooie meisjes naam :p
    hahah oké ik geef toe t'is men eigen naam :p snle verderrrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen