Omg, ik keek net op me story..
en wow 80 abbo's! :D Toppers. xx

Ps: Foto is Anna.

Ik doe even een ts naar een paar dagen later.

Niall.

Ik keek naar hoe Anna en Zayn stonden te zoenen. Ik haalde een hand door me voelde hoe de muziek door me lichaam trilde. Ik keek om me heen, Rachel deed er lang over om naar de wc te gaan. Ik bestelde twee bacardi's bij de barman. Volgens mij was het wel aan tussen Zayn en Anna. Ze waren een leuk stel zeg ik het zelf. Ik gaapte even en betaalde de barman wanneer hij de twee drankjes gaf. Ik had de laatste dagen dat Rachel er was steeds meer gevoelens voor haar gekregen. Ze was een lief aardig knap spontaan meisje. En niet een slet, of hoer. Ik keek verveeld naar de drankjes. Ik keek even opzij en zag dat Zayn en Anna weg waren. 'Hey!' ik draaide me hoofd en zag Rachel staan ze drukte vlug een kus op me lippen. 'Sorry dat het zo lang duurde, ik kwam iemand tegen die ik kende' ze gimlachtte naar me. Ik had geknikt. 'Het geeft niet' zei ik tegen haar en gaf haar het glaasje. Ze glimlachte breed en prooste de glaasjes. Ik zou straks even met haar de club uit willen, ik moest het gewoon doen ja. Haar gewoon vragen. Ze glimlachte en nam haar glas in twee slokken. Ik nam de mijne in een keer en zette me glaasje weg. Ze keek me aan en boog zich voorover en zoende me even kort. Ik streelde over haar rug heen en stopte toen langzaam. 'Zullen we even naar buiten?' mompelde ik zacht. 'Ja is goed' zei ze ik pakte glimlachend haar hand vast.

We stonden buiten ik haalde even diep adem en zag haar rillen. 'Koud?' vroeg ik zacht en zag haar knikken. 'Een beetje ja' zei ze zacht. Ik sloeg me armen rond haar en keek haar aan. 'Zo iets beter?' mompelde ik en drukte een kus op haar haren. Ik hoorde haar zuchten. 'Je bent zo lief voor me he' zei ze en keek me aan. Ik voelde hoe me wangen even gloeide. Ze drukte opnieuw haar lippen op die van mij. Ik ging wat beter voor haar staan en zoende haar nu wat beter. Ik streek met me hand over haar rug heen en gleed toen met me handen over haar heupen heen. Ik voelde haar glimlachen wat mij ook deed glimlachen. Elke keer wanneer we zoende, niet echt vaak maar alsnog. Ik voelde hoe haar handen in mijn nek lagen. Haar zachte vingers streelde zachtjes. Ik grijnsde en likte met me tong langzaam over haar onderlip heen. Ze opende gelijk haar mond en we begonnen een rustig spelletje. Ik kneep even in haar kont. Ze stopte gelijk de zoen en keek me ondeugend aan en gleed met haar vingers over me wang heen. Ik bloosde even. 'Je bent echt super Rach' mompelde ik zacht en keek haar aan. 'Ik heb gevoelens voor je.. ' stotterde ik aan elkaar. 'W..-il je me meisje zijn?' probeerde ik er nog normaal uit te krijgen. Rachel keek me aan en schudde gelijk haar hoofd. 'J-ja!' zei ze en ze lachte en sloeg haar armen rond me heen en knuffelde me. Een grijns verscheen er rond mijn mond, we hadden nu dus wat. Ik sloeg me armen ook rond haar en drukte een kus op haar wang. 'Ik hou van je' zei ik zacht.

Reageer (4)

  • Catmint

    Verder??!!!
    En hoe ziet Anna er nou uit?

    1 decennium geleden
  • nialldream

    How cute. <3

    1 decennium geleden
  • NOW

    Aaaaahw (H)

    1 decennium geleden
  • JustCheyn

    snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen