Eerst even dit,ik weet dat ik echt al 2 maanden niks meer heb geschreven (dat geldt voor al m'n stories hierop) maar met deze wil ik nu echt wel verder doen want hier heb ik wel inspiratie voor,ik heb het enkel druk met school enzo. Maar bon,ook heb ik een paar kleine aanpassingen gedaan,zo heet het hoofdpersonage niet meer Ariana maar Bella,ik vond de naam nie leuk. En heeft Jaymi niet meer de crush op haar,maar JJ..omdat Jaymi gay blijkt te zijn en NEE,ik heb daar niks tegen,hij mag doen wat hij wilt maar je snapt dan wel dat het een beetje raar is,oké? (al weet ik nie eens ofdat het wel waar is dus let me know)

ook nog dit,jaja,kan best zijn dat D3 en UJ (en de andere mensjes die ik opnoem in dit stukje) niet op dezelfde dag auditie deden maar let's imagine they did,ok? (dit is eigelijk ook vooral verzonnen hoor,maar bon)

Enjoy :)

Bella's POV:
"Ben je zenuwachtig? Ben je zenuwachtig?" ik zat Josh nu zo toch al een dik halfuur te iriteren met deze vraag.
Lief van me,niet?
Oh ja,we waren op dit exacte moment aan het wachten tot Triple J hun x-factor auditie mochten doen.
En ik moet toegeven,ik zat me dood te vervelen,en dat al 3 uur lang.
Jaja,ik weet ook wel hoeveel dit voor Josh,JJ en Jaymi betekende maar dit was echt niet mijn stijl.
"Probeer Josh niet zenuwachtiger te maken dan hij al is,Bella" hoorde ik m'n moeder zeggen.
Ik rolde m'n ogen en nam m'n ipod uit m'n tas.
Ik deed m'n oortjes in en zette Bring Me The Horizon op vol volume.
Ik keek even op om te kijken welke marginale mensen nog voorbij kwamen,dat deed ik ook al heel de tijd,best leuk als je het mij vraagt.
Tot m'n verbazing kwam er een jongen voorbij met tattoo's en een gitaar in z'n handen.
"Well,hello future husband" dacht ik bij mezelf.
Even later zag ik hem niet meer.
"Josh,hoe laaaang nooog?" vroeg ik als een 6-jarig meisje aan Josh.
"Niet meer zo lang. Hopelijk" zei hij.
Ik zette Bring Me The Horizon af en zette toen Kids In Glass Houses op.
Ik had een goede smaak,dat weet ik.
Ik hoorde dat er een paar jongens binnenkwamen.
Ik keek even op.
3 jongens.
Eén met blond haar,en 2 met bruin haar.
Eén van de jongens met bruin haar was best cute.
Even later had ik pas door dat ik hun echt aan het aanstaren was,omdat diezelfde jongen me recht in de ogen aankeek.
Ik keek snel weg.
Ik zette m'n muziek wat luider en ging verder met mezelf te vervelen.
Ik zag dat de 3 jongens redelijk dicht bij ons kwamen zitten.
"What the hell zijn jullie aan het doen?" vroeg ik lachend aan JJ en Jaymi die spastische bewegingen naar elkaar zaten te maken.
Ik keek terug even de richting op van de 3 jongens.
En nu zat die ééne gast me weer aan te kijken.
"Ugh,ga weg" dacht ik bij mezelf.
"Dan Ferrari-lane,Micky Parsons en Greg West?" zei de man die de acts kwam halen die hun audtitie voor de jury moest gaan doen.
De 3 jongens stonden op.
Really? Wij zaten hier al uren te wachten en zij mochten nu al? Bitches.
Dezelfde jongen schonk me nog een halve glimlach toen ze langsliepen om hun auditie te gaan.
Wat had die gast toch?
Ik deed m'n oortjes even uit en besloot even te kijken en te luisteren naar hun auditie dat op een klein tv-scherm in de ruimte getoond werd.
"I'll make love to you,if you want me to..." wow,die stemmen.
Ze waren goed,dat moest ik toegeven.
Ik zag dat Josh,Jaymi en JJ elkaar even aankeken.
"Chill,jullie zijt net zo goed" zei ik.
Toen ze klaar waren zette ik m'n ipod gewoon terug op.
Ze waren natuurlijk door,hoe kan het ook anders?
De jongens kwamen al huppelend en springend voorbij gelopen.
"Gefeliciteerd" zeiden Triple J tegen..euhm,wat was hun bandnaam? Dat deel had ik dus gemist bij hun auditie.
De jongen met het bruine haar keek weer naar me.
DUDE WHAT THE FUCK IS YOUR PROBLEM?!
"Gefeliciteerd" zei ik,best wel emotieloos.
"Dankje" zei hij,hah,dat hij het zelfs had gehoord.
"Wat is je naam?" vroeg hij en kwam wat dichter bij me staan.
"Bella" zei ik,nog steeds niet veer interesse tonen.
Heb ik al gezegt dat m'n muziek ook nog steeds op stond.
Ik lijk nu net een bitch die niets leuk vind,dat ben ik trouwens niet voor de informatie.µ
"Mooie naam. Ik ben Micky" zei hij.
Micky.
Klinkt als Mickey Mouse.
Micky Parsons,zijn achternaam had ik nog onthouden.
"Wat is de groepsnaam eigelijk?" vroeg ik.
"GMD3" zei hij.
"Wat een rare naam" zei ik en trok een wenkbrauw op.
"Zijn de initialen van onze namen,en dat er 3 van ons zijn" zei hij.
Dit had hij vast al zo vaak moeten uitleggen.
"Ah" zei ik.
"Wel,ik zie je nog zeker. Als je door bent" zei hij en glimlachte.
"Huh?" zei hij niet-begrijpend.
"Je doet toch auditie,niet?" vroeg hij.
Ik schudde me hoofd en zei:"Nee,ik niet,m'n stiefbroer en zijn vrienden wel"
"Nou,dan hangt het van hun af of we elkaar nog eens zien. Hopelijk wel" zei hij met een glimlach en liep naar zijn bandmates.
What the hell just happened?
"Bella? Kom je?" vroeg m'n moeder.
Blijkbaar werd Triple J's naam net afgeroepen maar heb ik dat niet eens gehoord.
Ik ging samen met mijn familie,en JJ's en Jaymi's familie backstage staan.
En nu maar hopen dat het goed gaat..

Reageer (1)

  • nightqueen

    I like it =) fijn dat je verder gaat =)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen