Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • NotAHumanBeing

    Heey meid zal ik je wat vertellen?
    Ik heb precies het zelfde gehad!
    ik ben ook depressief geweest of ben het nu nog een beetje
    maar je komt hier uit
    dat beloof ik je
    of je bent er al uit want ik lees dit een beetje erug laat maar ik beloof het je!
    echt waar
    en houd je sterk meid!
    xx

    1 decennium geleden
  • LastToKnow

    Ik snap wat je bedoelt. Ik heb het ook gehad 4 jaar lang, toen ben ik erover gaan praten en dat helpt echt. Praat gewoon met je mentor ofzo

    1 decennium geleden
  • xStilinski

    I know the feeling and I fucking hate it!
    Het enige wat ik kan zeggen is: hou je taai! Doe dingen die je blij maken (schrijven, muziek luisteren? Etc.) Dont let anyone bring you down, cos that only means you're above them!!
    Sterkte lieverd!
    Als je wil praten of wat dan ook, je kunt bij me terecht!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Hazzaslover

    Wow ik heb dat ook gewoon iedereen denkt altijd die is vrolijk en etc. maar vanbinnen voel ik me kapot,gebroken enz enz.
    Ik haal mijn kracht uit muziek en mijn geloof maar iedereen haalt het ergens anders uit.
    Probeer iets te vinden waarbij je je kan uiten.
    Soms helpt het al om gewoon een random brief te schrijven over hoe je je voelt, je hoeft het niet te versturen maar gewoon schrijven. Of desnoods zeg je het hardop.

    Good luck babe, stay strong <3
    I believe in you.
    xx

    1 decennium geleden
  • xMainiacx

    Ik herken het gevoel, ik ben niet zo depressief dat ik me leven wil einden, maar ik voel me wel zoals jij je nu voelt.
    Ik heb dus ook veel respect, medelijden niet maar dat komt omdat ik daar een hekel aan heb...
    Ik zal wachten wat je doet, het maakt niet uit of je stopt of door gaat...ik zal wel wachten ^^
    Sterkte, je komt er wel bovenop...(heb eigenlijk een hekel om dat soort dingen te zeggen, maar miss vind je het fijn)
    xxxx(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen