Foto bij 6 shoes.

Geschreven door co-auteur MsStylesssss

Zal ik hem bellen, nee ik bel hem niet, dadelijk denkt hij dat ik hem stalk.
Ja, ik ga hem bellen, hij geeft mij zijn nummer dus dat betekent dat hij wilt dat ik hem bel.
Nee, ik ga hem toch niet bellen, misschien is hij wat met de jongens aan het doen en dan verpest ik dat wel.
Nadat ik nog een hele tijd heb gepiekerd, pak ik toch mijn telefoon en typ zijn nummer in.
Hij gaat een paar keer over, dat betekent dat ik nu Zayn aan het bellen ben.
Terwijl hij over gaat bedenk ik even wat ik tegen hem ga zeggen als hij opneemt,
"With Zayn."
Damn, hij neemt op.
Wat moet ik nu zeggen?
"Hello, who is this?"
Snel druk ik op het rode hoorntje en gooi mijn telefoon op het bed.
Het blijft even stil totdat mijn telefoon begint te trillen. Ik zie dat het hetzelfde nummer is als dat ik net heb gebeld.
Ik besluit hem maar te laten gaan en Ellen om advies te vragen.
"El, ik heb je advies nodig," gil ik zodra ik in de woonkamer kom maar haar nergens zie zitten.
Als ze even later de woonkamer in komt ploft ze naast me neer op de bank.
"Dus wat is er?"
"Ik heb Zayn gebeld, en hij nam op, toen hing ik weer op, even later belde hij terug maar wat moet ik tegen hem zeggen?"
"Aaaaah, je hebt hem dus echt gebelt"
Ze springt op van de bank en begint te springen, als ze weer rustig zit, begint ze te praten.
"Zeg gewoon dat je het vanmiddag heel gezellig vond en dat ik onverwachts nog wat dingen moet doen, en hij jou misschien de stad wilt laten zien, omdat je anders helemaal alleen zit."
Ik kijk haar even raar aan, maar op zich is het niet zo heel gek
"En je gaat bellen, want anders doe ik het echt."
Met tegenzin loop ik naar mijn slaapkamer toe, ik plof weer neer op het bed.
Ik zie dat ik 7 gemiste oproepen en 4 sms'jes heb, allemaal van Zayn.
In allemaal vraagt hij, wie ik ben en waarom ik belde.
Met veel tegenzin typ ik zijn nummer weer in en druk op het groene hoorntje.
Weer gaat de telefoon over, oké Andrea rustig zeg gewoon wat El je heeft gezegd.
"With Zayn."
"Hey, it's me Andrea from the airport."
"Owh hey."
"I really enjoyed it today, and Ellen, my sister, needs to do something tomorrow, so would you like to show me the city if your free?"
Zo eindelijk dat is eruit.
"I will ask Liam if we have to do something, than I will call you back later, alright?"
"Okay, bye."
"Bye."
Ik heb Zayn gewoon gebeld, en gevraagd voor een soort van date, zo snel als ik kan ren ik naar Ellen toe.
"Oh mijn god, ik heb Zayn net gebeld."
"En en en vertel!"
"Hij is even aan Liam vragen of hij wat te doen heeft en hij belt zo terug."
'Aaaaaaaaaah' gillen we tegelijk, net op dat moment gaat mijn telefoon.
"Wie is het, neem op."
Ik druk op het groene hoorntje
"With Andrea."
"Hey Zayn again, I asked Liam."

Reageer (11)

  • EmmyxKitten

    Hey ga je nog verder met deze story?
    x je abo xd

    9 jaar geleden
  • Manonxxx

    Pleassss snel verder...
    xxx

    1 decennium geleden
  • nialldream

    +Abo. <3
    Snelverderx

    1 decennium geleden
  • DiedeHorann

    VERDEEEERRRR ABO ERBIUIIJ :D

    oke sorrie ben hyperrr

    1 decennium geleden
  • StyleLamour

    neeeext x!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen