Foto bij Raimon and Epsilon are even.

Ik zie dat er nog een jongen aankomt lopen met rood haar. ‘Hiroto jij ook hier’ vraagt Endou. Wat doet Hiroto nou hier vraag ik mezelf af. Ik loop naar hun toe en Hiroto lacht vriendelijk naar me maar ik kijk hem stug aan. ‘wat doen jullie hier’ snauwt Kevin. ‘rondkijken’ zeg ik. ‘ik ook, ik hoorde dat de Aliëns hier waren en ik wou ze wel eens zien’ speelt Hiroto. ‘tegenover je heb je er een’ zegt Kevin stug en kijkt mij aan, ‘en bedankt’ zeg ik. Hiroto kijkt me met grote ogen aan, hij speelt het goed hoor, kan ik eerlijk zeggen. Ik loop terug naar Epsilon die al in de geheime trainingscenter is. Aangekomen daar zie ik dat Epsilon me al opwacht. ‘Hiroto is hier ook’ zeg ik stug. En ik ga tegen een muur zitten. Na een tijdje hoor ik gekraak en gaat er een deur open, het team waar Raimon tegen moest voetballen, komt binnen en Raimon erachter aan. ‘we hebben al op jullie gewacht’ zegt Desarm en lacht gemeen naar hun. ‘hoe weten jullie hier van’ vraagt Endou meteen. ‘dit is ONZE trainingscenter’ zeg ik. ‘we dagen jullie uit voor een rematch, met een hele wedstrijd’. zegt Endou meteen. ‘uitdaging geaccepteerd’ zeg Desarm. Even later staan ze allemaal op het veld. Ik sta aan de zijlijn. Raimon begint met de aftrap en komt met moeite langs de middenvelders, je ziet dat ze hebben getraind, ze zijn sneller geworden en hebben sterkere schoten. Vooral de jongen die Kazemaru heet is sneller geworden. Fubuki staat voor het goal en wil schieten, hij gedraagt zich raar, hij is niet meer de rustige jongen van eerst maar een wilde jongen. Hij schiet de bal en de bal gaat er niet in. Desarm heeft ook getraind. De bal wordt gespeeld naar Maquia die de bal weer meteen doorspeelt naar Zell hij staat voor het doel en doet zijn schot. ‘Ganymede Proton’ schreeuwt hij en de bal vliegt in het doel. Het is 1-0 en het fluitje gaat en beide teams gaan het veld af. ‘jullie doen het goed’ zeg ik tegen Raimon, ‘vorige keer was het nu al 7-0’. Na een tijdje gaat het fluitje weer en staan beide teams op het veld. Epsilon heeft de aftrap, ze komen al snel langs de middenvelders heen en proberen ook langs de verdedigers te komen maar de verdedigers krijgen hulp van de middenvelders, de hebben de bal en rennen langs de middenvelders heen op weg naar Desarm. Bij de verdedigers blijven ze hangen en na een tijdje komen ze daar ook langs. Kevin is bij het doel ‘Dragon Crash’ schreeuwt hij en de bal gaat er met moeite in. Ik ben te teleur gesteld in hem, Kevin is niet zo goed en als nog scoort hij. Het is 1-1 met nog maar een paar minuten op de klok, de bal is telkens in het midden en komt daar ook niet snel weg. Na een tijdje onderschept Maquia Kidou die daardoor onderuit gaat, Maquia trekt zich er niks vanaf, ze wil alleen maar scoren. Na een tijdje gaat het fluitje, de wedstrijd is over en het is 1-1. Raimon is helemaal blij, ze hebben gelijk gespeeld tegen Epsilon. Epsilon heeft nog een kans anders worden hun ook verbannen. Epsilon komt bij elkaar en gaat terug naar de basis. Ik kijk naar Raimon ze zijn nog steeds blij. Nu weet ik het zeker, de volgende zijn wij aan de beurt. We tonen ze geen genade!

Reageer (2)

  • Yvnoire

    eerst is redux nog maar dat sla ik lekker over :P en daarna is diamond dust maar genesis gaat maar een oefen wedstrijd doen

    1 decennium geleden
  • LostGirl97

    Wow wow wow eerst is toch nog redux en Diamond dust of ben ik nu in de war :8

    Snel verder!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen