Foto bij H57

Het spijt me dat ik een paar dagen niet heb gereageerd, ik ben nog al onn-topic. C': Dus sorry...
Ik zal weer snel verder gaan. C:


----

Jasses weer een slecht hoofdstukje... D:

'Hoe durf je? Metsa? Je bent verandert, en ik ook. Ik vind Aryen nu aardig, ik zie hem als een vriend,' gil ik in Metsa gezicht.
'Alleen een vriend?' vraagt Metsa al even woedend als ik.
'Heb je gezien hoe hij naar je kijkt? Dat noem ik geen vriendschap! Dat is liefd-' Pets, nog een klap in zijn gezicht. Metsa kijkt me boos aan.
'Hou je kop... HOU JE KOP! Jij doet me op dit moment alleen maar pijn, hij niet!'
'Dat is ontzettend oneerlijk, je weet dat ik niet anders kan!' Gilt Metsa woedend met een hoge stem. Even ben ik stil, hij zegt wel de waarheid.
'Metsa... kom bij me terug,' fluister ik uiteindelijk ik kijk hem verdrietig aan.
BAMKNFA!
De bliksem slaat vlak naast me in en ik kijk omhoog. Mijn vader. Natuurlijk is hij er ook nog. Ik wil me tot hem richten maar opeens zie ik al hoe Blueä en Diamantar zich op hem storten en hem zo afleiden van mij.
'Kom terug, je hoefd niet te doen wat hij zegt, je hebt het toch niet beloofd in oude taal?'
'Nee.. dat niet... maar ik kan niet anders, het voelt alsof ik wordt beheerst door hem... ik moet... ik moet je wel doden... Lilith,' piept Metsa. Ik kijk hem verdrietig aan. Dan loop ik naar Aryen toe en bekijk zijn schade. Bewusteloos. Meer niet. Gelukkig. Nitor zit naast hem en kijkt verdrietig naar Aryen. Ik til Nitor op en draai me met een ruk om. Nitor weet onmiddelijk wat hij moet doen.
Een hoog maar mooi geluid komt uit zijn keel en ik zie bijna onmiddelijk hoe Metsa zijn zicht begint kwijt te raken, zo moe...
Metsa valt op de grond en slaapt.
Dan zet ik al mijn magie er toe aan en spring ik uit de kuil, ik ga naast Diamantar en Blueä staan.
'Fijn dat je weer terug bent,' fluister ik haar toe.
'Fijn dat je me gered hebt,' zegt Blueä in mijn geest.
'Fijn dat je nog niet dood bent, doe me dit nooit meer aan,' zegt Diamantar kwaad in mijn hoofd.
'Sorry,' mompel ik en ik kijk voor me. Mijn vader staat met zijn rug naar me toe. Maar ik hoor hem gniffelen. Ik zie hoe naast hem Cecile en Sisja staan, ook met de ruggen naar mij toe. Nitor kruipt nu ook de kuil uit, magisch vergroot met zijn vacht recht omhoog.
'Haaaaai Nitor,' gniffelt Cecile en ze draait zich om. Ik zie hoe haar ene oog rood opgloeit en hoe haar missende oog binnen in zich een klein fel rood puntje heeft. Verbaast loop ik achteruit en val zo bijna de kuil in.
'Haaaaai Lilithje, hoe gaat het?' Gilt Sisja en ze draait zich ook om.
'Tja, vast heel goed, ze heeft sterke vrienden, ik heb alleen nog Metsa nodig,' lacht mijn vader. 'Schatje,' zegt hij tegen me, 'Wat vind je van mijn nieuwe trucje? Je hebt hem al gezien bij onze lieve Blueä, ik ben benieuwd of je je vriendinnen wel pijn zal doen.'
Boos kijk ik hem aan. Ik kan bijna niet meer. Mijn energie is op, en dan wil hij nog dat ik vecht?
Ik bal mijn vuisten en spring op Diamantar. Nitor begint te zingen en Blueä spuuwd vuur.
Mijn hoop gloeid op.

Reageer (3)

  • Yuzu

    Snel verder ik ben benieuwd naar meer :)

    1 decennium geleden
  • dineniel

    probeer aryen te bereiken
    hij heeft blueä ook geholpen

    1 decennium geleden
  • Rawiyah

    Go Nitor Go!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen