Foto bij Hoofdstuk 18

Haaii,
Ways hierooo xD
Als ik eerlijk ben, ben ik helemaal de kluts kwijt van waar we nu zijn xD
Ach nou ja xD
Jullie kunnen het vast nog wel volgen xD

Nou uhmm..
Have fun with reading ^^

Draco Lucius Malfoy. P.O.V

Na dat gezegd te hebben liep ik terug naar de commonroom. Ik wierp een blik op mijn rooster. Verweer tegen de zwarte kunsten van Snape. Dat kon nog eens leuk worden. Snape trok ons altijd voor, omdat we Slytherins waren. Ik vond het alleen maar beter dat hij dat deed. Zo maakten we meer kans om de afdelingsbeker te winnen. Ik pakte mijn boeken en besloot naar het lokaal te gaan. Blaise was waarschijnlijk, of net uit zijn bed, of aan het eten. Geen van beide bleek het geval te zijn. Toen ik bij het lokaal aan kwam, stond hij er al. ‘Niet gedacht dat jij al uit je bed was,’ zeg ik tegen hem met een grijns. ‘Bro je weet toch, ik ben een ninja.’ ‘Nee je bent geen ninja, je bent een tovenaar.’ ‘Daar kan ik je geen ongelijk in geven, maar toch ben ik een ninja.’ ‘Dude je kan er maar één kiezen. Aangezien je sowieso een tovenaar bent, ben je geen ninja.’ ‘Bitch.’ ‘Nee ik heb gewoon gelijk. Geef het maar toe!’ ‘Goed jij Draco Lucius Malfoy hebt gelijk.’ ‘Dat klinkt beter.’ ‘Ik pak je nog wel bro.’ ‘Ja nooit. Laten we nou maar naar binnen gaan, anders hebben we gelijk het humeur van die ouwe verpest.’ ‘Alsof hij ooit een goed humeur heeft.’ ‘Misschien is het voor hem een goed humeur.’ We lachten even en liepen toen het lokaal binnen. Ik zag Scarlett alleen zitten en wilde naast haar gaan zitten. Blaise was het daar duidelijk niet mee eens. Hij trok me aan mijn arm mee en ging achter haar zitten. ‘Waarom mag ik niet naast haar zitten?’ Siste ik. ‘Omdat ik dan alleen zit.’ ‘Watje.’ De les begon, maar Blaise liet Scarlett maar niet met rust. Bij ieder ander had ik het grappig gevonden, maar als hij het bij Scarlett deed was het alleen maar irritant. Ik hoorde Blaise naast me alweer een nieuw propjes maken. Hij hief zijn hand en gooide hem tegen haar hoofd. Ze reageerde niet. ‘Dude stop eens.’ ‘Waarom?’ ‘Omdat het niet grappig is.’ ‘Bij ieder ander zou je het wel grappig vinden.’ ‘Ja maar dat is anders. Gooi ze dan tegen een Griffoendor aan of zo.’ Blaise grijnsde even, maar gooide toch weer een propje tegen Scarletts achterhoofd. Ik gaf hem een duw en hij knalde op de grond. ‘Wat is hier aan de hand?’ Zei de saaie monotone stem van Snape. ‘Sorry professor, Blaise had te weinig geslapen en ik zorgde er voor dat hij wakker bleef. Hij schrok geloof ik een beetje.’ Onschuldig keek ik Snape aan. Hij fronste even kort. ‘Nou als meneer Zabini nu dan weer gaat zitten, kan ik doorgaan met mijn les.’ Blaise krabbelde overeind en ging vlug weer zitten. ‘Bitch,’ fluisterde hij. ‘Krijg je er van als je propjes gooit naar het hoofd van mijn toekomstige vriendin.’ Blaise wierp me een vreemde blik toe. Ik zag Scarlett voor me even huiveren. Zou ze het gehoord hebben?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen