Foto bij Meer gevechten

Bericht voor Melissa(Adlington):
Jordan Maron is niet gewoon een gast hij is een awesome youtuber en als ik er obsessed mee wil zijn is dat mijn probleem en niet het jouwe, ik klaag ook niet over jou Larry obsessie!

Zayn POV
Ik heb Liam bijna ingehaald en zodra ik bij hem ben, zal ik hem eens zeggen wat ik vind.
'Liam!' roep ik.
'Wat moet je, ik moet niks van je hebben als superheld. Dus of je dumpt die wapens en negeert je krachten, of we zijn geen vrienden meer en geen band meer!' roept hij terug terwijl hij stopt met rennen.
'Dan zijn we maar geen vrienden meer!' roep ik terwijl ik merk dat ik het gloeiend heet krijg.
'Uhm, Zayn, je hele gezicht staat in brand', zegt Liam die verbaasd achteruit stapt.
Dit is vast door mijn powers, denk ik terwijl ik nu ook begin te vliegen en mijn geweer uit mijn zak haal.
'Wat ben jij van plan? Me vermoorden?' zegt Liam zelfzeker.
'Wel als je je als zo'n idioot blijft gedragen', zeg ik.
'Weet je, alles wat je krijgt in de Big Ben is die wapens en een dom T-shirt. Dat betekent dat ik ook al powers heb en al kan vliegen', zegt Liam, die zijn best doet om te beginnen met vliegen.
Ik heb geen tijd te verliezen, wie weet hoe sterk Liams krachten zijn. Ik begin met mijn hand te draaien en slaag erin om een grote vuurkring te creëren.
Liam is intussen ook in de lucht en begint een steenachtige kleur te krijgen.
Ik heb geen tijd te verliezen en besluit om de vuurkring op hem af te schieten.
Liam duikt en kan het vuur ontwijken. Hij maakt zich klaar om toe te slaan als hij stopt door iemands geschreeuw.

Niall POV
'Wat zijn jullie aan het doen?! Ik was rustig een kippenpoot aan het eten toen ik buiten lawaai hoorde. Vechten lost niets op! Er zijn....'
Ik word onderbroken door Liam die zijn vuist nu op mij gericht heeft. Snel stroop ik mijn mouw op en typ 11|22|1:15 in op mijn horloge. Dat is de code voor een krachtveld voor een persoon. Ik ben net op tijd, een krachtveld vormt zich om me heen en houdt Liams vuist tegen.
Liam kijkt kwaad naar me en richt zich terug op Zayn. Ik gebruik die kans om tp|12:15|8 . Dat is de code om iemand weer zijn huis te teleporteren.
Ik duw op enter en zie hoe Liam weg flitst.

Reageer (3)

  • Ledecky

    Ik apprecieer de persoonlijke mededeling in de inleiding maar snap niet waar ze vandaan komt haha.

    1 jaar geleden
  • Mundane

    Oeeeeh awesome :3

    1 decennium geleden
  • l_l3

    Awesomeness. Die foto van dinges -ik ga geen namen noemen want daar is hij niet awesome genoeg voor- boven het hoofdstuk is echt vaag.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen